- Στα 6.695 ευρώ η πιο προσιτή επιλογή, το νέο SRT 700S
- Το πιο δυνατό στα 119 άλογα το Yamaha Tracer 9
- Το Tracer 7 το πιο ελαφρύ στα 197 κιλά γεμάτο
- Με τροχούς 17 ιντσών και σπορ διαθέσεις
YAMAHA: NMAX125. Νέα μειωμένη τιμή!
QJMOTOR: SRT700SX All Inclusive ΜΕ ΔΩΡΟ ΣΕΤ 3 ΒΑΛΙΤΣΩΝ
Η κατηγορία των μεσαίων sport touring μοτοσυκλετών, έχει αγαπηθεί πολύ από το αγοραστικό κοινό, λόγω της πολυχρηστικότητας που προσφέρουν σε συνδυασμό με μία κατανάλωση που κινείται σε λογικά πλαίσια. Συγκεντρώσαμε στην λίστα μας τα 6 μοντέλα με τους πιο ισχυρούς κινητήρες έως 900cc, ενώ εδώ είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι μοντέλα όπως το Turismo Veloce της MV, έχουν αποκλειστεί λόγω του ορίου στο Budget που είναι στα 13 χιλιάρικα. Η MV ξεπερνά τα 20, ενώ σύντομα σε αυτή την λίστα μία άξια θέση θα κατέχει και το ολοκαίνουριο Tiger Sport 800 που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Ανάμεσα στα 6, το πιο προσιτό (όπως μας έχει συνηθίσει η εταιρεία, να "χτυπά" δηλαδή τον ανταγωνισμό με τις χαμηλές της τιμές) είναι το SRT 700S της QJMOTOR, ένα ανανεωμένο σε μεγάλο βαθμό μοντέλο από τον προκάτοχό του, το SRT 700, που δεν έχει ανέβει σε τιμή αφού παραμένει στα 6.695 ευρώ. Ακολουθεί το Benelli TRK 702 στα 7.980 ευρώ και το βάθρο της οικονομίας κλείνει με το Yamaha Tracer 7 στα 9.390 ευρώ. Από 200 ευρώ παραπάνω μπορείς να αποκτήσεις το Triumph Tiger Sport 660 στα 9.590, 12.500 ευρώ κοστίζει το Best Seller της Yamaha Tracer 9 και τέλος, πλησιάζοντας το όριο του προϋπολογισμού που έχουμε ορίσει, το BMW F900 XR κοστίζει 12.800 ευρώ. Εντυπωσιακά χαμηλή η τιμή του QJMOTOR στα 6.695 ευρώ, παίρνεις "πολλή" μοτοσυκλέτα για τα χρήματα αυτά και με πλούσιο μάλιστα εξοπλισμό.
To QJMOTOR με θερμαινόμενα χερούλια και σέλα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Μάρκα | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp | Ροπή Nm | Ρεζερβουάρ (λτ.) | 0 - 100 Km/h | Κατανάλωση |
---|---|---|---|---|---|---|---|
YAMAHA TRACER 9 | 890 | 119 | 93 | 18,7 | 3,4 | 6,3 | |
BMW F 900 XR | 895 | 105 | 92 | 15.5 | 4 | 5 | |
TRIUMPH TIGER SPORT 660 | 660 | 81 | 64 | 17,2 | 4,2 | 5,5 | |
YAMAHA TRACER 7 | 689 | 73,4 | 67 | 17 | 4 | 5 | |
BENELLI TRK 702 | 698 | 70 | 70 | 20 | 4,95 | 4,7 | |
QJMOTOR SRT 700S | 698 | 70 | 70 | 19,5 | - | - |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι ιδανικές τόσο για μακρινά ταξίδια από άσφαλτο όσο και για καθημερινό commuting στην δουλεία κι τις υποχρεώσεις. Είναι σχετικά ευκολοδήγητα και έχουν πολύ άνετη εργονομία χάρη στην σχετικά όρθια θέση οδήγησης, τις φυσικές γωνίες που δημιουργούν στα γόνατα και τους αγκώνες και τις άνετες σέλες τους. Κάποιες όπως το TRK και το SRT των Benelli και QJMOTOR, έχουν αρκετά "πολυθρονάτη" θέση οδήγησης, βάζοντας τον αναβάτη "μέσα" στην μοτοσυκλέτα, ενώ μοντέλα όπως το Tracer 9, το F900 XR και το Tiger δίνουν λίγη περισσότερη έμφαση στην Sport μεριά του sport touring, τοποθετώντας τα μαρσπιέ λίγο πιο πίσω κι έχοντας πιο ετοιμοπόλεμο για στροφές τον αναβάτη. Στα 197 κιλά πλήρης υγρών, η Tracer 7 είναι η πιο ελαφριά από τις 6, κάτι που την κάνει ταυτόχρονα και εύκολα διαχειρίσιμη σε μανούβρες χαμηλής ταχύτητας, αλλά και πιο ζωηρή στο πλάγιασμα από στροφή ε στροφή. Οι καταναλώσεις των μοτοσυκλετών αυτών είναι λίγο τσιμπημένες σε σχέση με μοντέλα της Α2 κατηγορίας για παράδειγμα, αλλά αυτό είναι κάτι απολύτως αναμενόμενο όταν ανεβαίνει ο κυβισμός και η ισχύς. Στις δοκιμές του Moto Τρίτη την χαμηλότερη κατανάλωση σημείωσε το Benelli TRK 702 στα 4,7λ/100χλμ μόλις, ένα αρκετά χαμηλό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Δεν είχαμε ακόμα την ευκαιρία βέβαια, να οδηγήσουμε το καινούριο SRT 700S του οποίου η κατανάλωση πρέπει να κινείται στα ίδια πλαίσια. Το Tracer 9 από την άλλη με τον διψασμένο τρικύλινδρο κινητήρα, που σε προκαλεί συνεχώς να στρίψεις τον καρπό, έκαψε 6,3λ/100χλμ και με το ρεζερβουάρ των 18,7 λίτρων η αυτονομία του πλησιάζει τα 300 χιλιόμετρα. Την μεγαλύτερη αυτονομία πάντως έχει το Benelli που μπορεί να διανύσει 420 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.
Με ρυθμιζόμενη ανάρτηση εμπρός και πίσω το Yamaha Tracer 7.
Οι τροχοί όλων των μοντέλων είναι φυσικά από χυτό αλουμίνιο και έχουν διάμετρο 17 ιντσών εμπρός και πίσω, δηλώνοντας τον ασφάλτινο προσανατολισμό τους. Ένας μικρός τροχός έχει και μικρότερες στροφικές δυνάμεις και άρα σου επιτρέπει να αλλάζεις πορεία πιο εύκολα. Όσο αυτός μικραίνει όμως, αυξάνεται η αστάθεια, οπότε η "χρυσή τομή" στην οποία κατέληξαν οι μηχανικοί-επιστήμονες στην σπορ κατηγορία είναι οι 17 ίντσες. Με αυτά τα μοντέλα θα ελιχθείς με άνεση ανάμεσα από την κίνηση των ωρών αιχμής, ενώ θα ευχαριστηθείς και μία Κυριακάτικη βόλτα στην επαρχία. Τα μεγάλα, πολυήμερα ταξίδια αποτελούν επίσης ένα από τα ατού τους, με αξεσουάρ στον εξοπλισμό , όπως σχάρες και βάσεις για βαλίτσες κεντρικές και πλευρικές, πιο άνετες σέλες, μεγάλες ζελατίνες για καλύτερη ανεμοκάλυψη και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς για να γίνει το ταξίδι πιο άνετο. Το QJMOTOR για παράδειγμα διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, ενώ στον πίνακα οργάνων του θα βρεις μία TFT οθόνη 7 ιντσών. Αν και δεν διαθέτουν και τα καλύτερα χαρακτηριστικά για αυτή την χρήση, δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει πολλούς αναβάτες να συμμετέχουν σε Track Day με sport touring μοντέλα όπως το Tracer 9 και το F900 XR, σου δίνουν λοιπόν και αυτή την δυνατότητα εάν θέλεις να δοκιμάσεις τις ικανότητές σου, πληρώνοντας ένα πολύ ευρύ φάσμα επιθυμιών. Ποιο θεωρείς ότι έχει το μεγαλύτερο Value for Money από τα 6 της λίστας;
Καθαρά sport καταβολές το Tiger Sport 660, το λέει και το όνομα...