Το νέο Speed Triple 1200RS γ(κ)αζώνει με 183 άλογα
- Euro5+ προδιαγραφών με περισσότερη ισχύ και ροπή
- 5 Riding Modes και ρυθμίσεις για τα πάντα όλα
- Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Öhlins για επιδόρπιο
- Μόλις 1 κιλό πιο βαριά και ακόμα κάτω από τα 200
Euro5+ προδιαγραφών με περισσότερη ισχύ και ροπή
Για τρεις δεκαετίες η Triumph Speed Triple αποτελούσε μία streetfighter της βρετανικής μάρκας "από το εργοστάσιο" με έναν εκρηκτικό 3κύλινδρο εν σειρά κινητήρα, αλλά και "πολιτική" οδηγική συμπεριφορά. Το ίδιο εξακολουθεί να κάνει και με την νέα έκδοση της Speed Triple 1200RS με τον κινητήρα να εισέρχεται στις Euro5+ προδιαγραφές και τα ηλεκτρονικά να είναι τελευταίας τεχνολογίας. Ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 1.160cc της Speed Triple έχει παραμείνει ο ίδιος, αλλά η Triumph έχει ραφινάρει το "ζύγισμα" του στροφάλου, χρησιμοποίησε βελτιωμένες μπιέλες και ένα νέο σύστημα εξάτμισης με πιο compact διαστάσεις και καλύτερη συγκέντρωση μάζας. Έτσι αποδίδει πλέον 183 άλογα στις 10.750 σαλ και 128Nm στις 8.750 σαλ.
5 Riding Modes και ρυθμίσεις για τα πάντα όλα
Έχουμε λοιπόν αύξηση 3 ίππων και 3 Nm ροπής και μάλιστα με την εταιρεία να δηλώνει πως η μοτοσυκλέτα έχει ακόμα πιο φιλική συμπεριφορά, όσον αφορά το γκάζι. Για να αξιοποιήσεις τον κινητήρα στα μέγιστα, υπάρχουν 5 διαφορετικά Riding Modes (Rain, Road, Sport, Track και Rider), ενώ μπορείς επίσης να ρυθμίσεις την επεμβατικότητα του φρένου κινητήρα, το ABS και το Traction Control
Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Öhlins για επιδόρπιο
Εάν σου αρέσει να παίζεις με τις ρυθμίσεις η Speed Triple θα σε κακομάθει. Το νέο Wheelie Control ρυθμίζεται στα μέτρα σου ώστε να μην σηκώνεται πολύ... ενώ το Slide Control ρυθμίζεται αυτόματα στο Track Mode. Για το 2025 μάλιστα η Triumph έχει ντύσει το αλουμινένιο πλαίσιο με ημιενεργητικές αναρτήσεις από την Öhlins. Το σύστημα που ονομάζεται "SmartEC3 OBTi" ρυθμίζει την απόσβεση του ανεστραμμένου πιρουνιού και του monoshock αμορτισέρ στο μονόμπρατσο ψαλίδι και σου επιτρέπει να έχει και το δικό σου setup που αλλάζει τις ρυθμίσεις κατά την επιτάχυνση , το φρενάρισμα και το στρίψιμο. Οι ρυθμίσεις γίνονται μέσω ενός Joystick 5 κατευθύνσεων στο αριστερό χέρι και η TFT οθόνη 5 ιντσών παρέχει πληθώρα πληροφοριών σε ένα αναβαθμισμένο μενού.
Μόλις 1 κιλό πιο βαριά και ακόμα κάτω από τα 200
Παρά όλες αυτές τις αναβαθμίσεις και τις νέες προσθήκες, η νέα Triumph Speed Triple 1200RS του 2025 ζυγίζει μόλις 1 κιλό περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο, δηλαδή στα 199 κιλά γεμάτη (με το 15,5άρι ρεζερβουάρ), ένα εντυπωσιακό νούμερο κάτω από 200 που της προσδίδει εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους. Οι νέες αλουμινένιες ζάντες και η μπαταρία λιθίου είναι λίγο πιο ελαφριές και συμβάλλουν σε αυτό. Ο υπόλοιπος εξοπλισμός είναι ο γνωστός, με εξαρτήματα από το πάνω ράφι, όπως ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού, δαγκάνες Brembo Stylema εμπρός, μονάδα IMU 6 αξόνων και Pirelli Supercorsa V3 ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Η νέα Speed Triple 1200 RS κοστίζει 18.990 ευρώ θα είναι διαθέσιμη από τον Απρίλιο του 2025 και έρχεται σε τρεις χρωματισμούς.