Βάζοντας σε λειτουργία τον κινητήρα και διανύοντας τα πρώτα μέτρα σε χαμηλές ταχύτητες, περιμέναμε τα κλασσικά γνωρίσματα των κινητήρων V. Προς έκπληξή μας όμως διαπιστώσαμε ότι σχεδόν δεν υπάρχουν ή καλύτερα υπάρχουν φιλτραρισμένα, ώστε να καταλαβαίνεις περισσότερο από τον ήχο τι οδηγείς. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι η λειτουργία του κινητήρα είναι τόσο γλυκιά, που θα την παρομοιάζαμε με κινητήρα περισσότερων κυλίνδρων ή άλλης διάταξης. Τα μικρά σκορτσαρίσματα θα κάνουν την εμφάνιση τους, αλλά μόνο στις πολύ χαμηλές σ.α.λ, χωρίς ουσιαστικά να ενοχλούν ακόμα και στην πόλη. Το ηλεκτρονικό γκάζι έχει άμεση απόκριση και η απόδοση έρχεται γραμμικά αφού από τις δυνατές μεσαίες μέχρι τον κόφτη δεν αισθάνεσαι κανένα σκαλοπάτι. Ο νέος υδραυλικός συμπλέκτης χαρίζει πολύ μαλακή λειτουργία στη μανέτα, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια στα σταμάτα-ξεκίνα της καθημερινής μετακίνησης. Στο αστικό περιβάλλον λοιπόν, η μοτοσυκλέτα θα κινηθεί με ιδιαίτερη ευκολία ακόμα και ανάμεσα στα αυτοκίνητα αρκεί να μην κάνεις επιτόπιους ελιγμούς. Εκεί εντοπίσαμε και το μοναδικό πρόβλημα που θα δυσκολέψει σε αυτές τις συνθήκες, το οποίο είναι το μικρό κόψιμο του τιμονιού. Οι αναρτήσεις με τη σχετικά μαλακή ρύθμιση αποσβένουν τις ανωμαλίες χωρίς να καταπονούν το σώμα και μαζί με τη θέση οδήγησης δεν θα κουράσουν ακόμα και σε πολύωρη χρήση όπως ένα ταξίδι. Μπορεί να μην είναι touring, αλλά αν κινείσαι σε νορμάλ ταχύτητες για γυμνή μοτοσυκλέτα (δεν ξεπερνάς τα 170-200χμλ/ώρα που έρχονται πανεύκολα), τα κοντινά ταξιδάκια σίγουρα θα μπουν άμεσα στο πρόγραμμά σου. Τα φρένα αναλαμβάνουν να σταματήσουν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα, παρέχοντας πολύ καλή αίσθηση στη μανέτα αλλά και απόδοση σε όλες τις συνθήκες με το ABS να επεμβαίνει διακριτικά όταν χρειάζεται. Σε δρόμο με στροφές η Shiver είναι ευέλικτη και παρουσιάζει ουδέτερη συμπεριφορά, αρκεί να μην ζητάς επιδόσεις supersport. Τα όρια δεν θα έρθουν από το πλαίσιο το οποίο δίνει στιβαρή αίσθηση και διαχειρίζεται άνετα τη δύναμη του κινητήρα, αλλά από τις αναρτήσεις αφού όπως προαναφέραμε επικεντρώνονται περισσότερο στην άνεση της καθημερινότητας. Έτσι, όταν πιεστεί ειδικά σε γρήγορες καμπές εμφανίζει μια τάση πλεύσης που αναλαμβάνει να περιορίσει τις ορέξεις σου, χωρίς όμως να σε τρομάζει. Λίγο ψάξιμο με τις ρυθμίσεις λοιπόν είναι επιβεβλημένο αν σου αρέσει η γρήγορη οδήγηση. Τα ελαστικά της Dunlop (sportmax Qualifier) κινούνται στο ίδιο επίπεδο και ταιριάζουν με το χαρακτήρα πολλαπλών χρήσεων της μοτοσυκλέτας. Τελευταίο αφήσαμε τον τομέα της κατανάλωσης όπου στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε νούμερα που κυμαίνονταν σε λογικά πλαίσια μεταξύ 5,0 – 7,0 λίτρων / 100 χλμ.