Η γλυκιά λειτουργία και η ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών χαρακτηρίζουν τον δικύλινδρο V 90 μοιρών.

    Κινητήρας Bigger is better!

    Η μεγαλύτερη αλλαγή πάνω στη νέα Shiver είναι ο κινητήρας. Από τα 750 κ.εκ της προηγούμενης έκδοσης ο δικύλινδρος V 90 μοιρών πλέον αγγίζει τα 896 κ.εκ  χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή των εμβόλων, τα οποία διαθέτουν και ειδική αντιτριβική επίστρωση. Οι αλλαγές που αφορούν το νέο κινητήρα δεν σταματούν εδώ, καθώς νέος είναι ο στρόφαλος αλλά και το κύκλωμα λίπανσης που με τη σχεδίαση του ημίξηρου κάρτερ κάνει περιττή τη χρήση ψυγείου λαδιού. Επίσης νέα είναι τα μπεκ ψεκασμού αλλά και το σύστημα διαχείρισης της Marelli, που συνεργάζεται με γκάζι ride by wire. Έτσι υπάρχει η δυνατότητα για traction control (3 επιπέδων και απενεργοποίησης) και 3 διαφορετικές επιλογές χαρτών απόδοσης. Rain που ρίχνει την απόδοση στους 70 ίππους, touring και sport με άμεση απόκριση στο γκάζι και απόδοση 95 ίππων στις 8.750 σ.α.λ και 9,17 κιλών στις 6.500 σ.α.λ. Τέλος, για τη διαχείριση της δύναμης είναι υπεύθυνο το κιβώτιο 6 σχέσεων που διαθέτει και  καινούργιο συμπλέκτη. Αύξησε την ισχύ της Aprilia Shiver σου με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ