Έχοντας δανειστεί την αθλητική καρδιά της RSV4, το Tuοno είναι ακόμα η μοναδική V4 μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την Aprilia να αυξήσει τον κυβισμό της από τα 1000 στα 1077 κυβικά, κάνοντας την απόδοση να αγγίζει τους 175 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. Κάτι που όπως ήταν αναμενόμενο στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία όπως άλλωστε μαρτυρά και η αντίστοιχη αύξηση του κυβισμού στην RSV4 Factory. Ο V4 65ο μετά την ανανέωσή του είναι ένας κινητήρας που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα του Tuono και είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνος για τις εκρηκτικές του επιδόσεις, καθώς τα νούμερα των μετρήσεων εντυπωσίασαν ακόμη μια φορά. Χρειάζεται μόλις 3,18 δλ. για το 0-100 και κάτω από 6 δλ. για να φθάσει τα 160χλμ/ώρα, χρόνοι που συναντάς μόνο σε σύγχρονα superbikes ενώ όπως είναι φυσικό, παρόμοια είναι και τα νούμερα της μέσης κατανάλωσης αφού για να ¨πέσουν¨ κάτω από τα 8λίτρα/100χλμ θα πρέπει να είσαι φειδωλός με το γκάζι, πράγμα δύσκολο όταν οδηγείς το Tuono... Φυσικά διαθέτει το 6τάχυτο κιβώτιο τύπου κασέτας με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης αλλά και κάθε ηλεκτρονικό βοήθημα που μπορείς να χρειαστείς.Αύξησε την ισχύ του Aprilia Tuono V4 1100 Factory με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.