Η Aprilia, λίγα μόλις λεπτά μετά την αποκάλυψη τουνέου RSV4 2021, επιβεβαίωσε και το νέο Tuono 1100 σηκώνοντας την αυλαία του μοντέλου. Η εντυπωσιακή naked sport λαμβάνει αλλαγές στην εμφάνιση και αναθεώρηση σε κρίσιμα σημεία. Πάμε να δούμε τι έχει αλλάξει αναλυτικότερα.
Αρχικά, η σχεδίαση του μοντέλου είναι ριζικά ανανεωμένη, με τις γραμμές του RS 660 να εμπνέουν και το Tuono V4. To φωτιστικό σώμα εμπρός είναι τύπου LED και φέρει φώτα ημέρας DRL, ενώ εξοπλίζεται με ειδικά στοιχεία φωτισμού στροφών όπως και το RSV4. Σημαντικά αλλαγμένη είναι η συνολική εργονομία του Tuono, με το ρεζερβουάρ να είναι νέο διαφορετικού σχήματος, την ουρά να είναι επίσης νέα, ενώ το τιμόνι είναι τοποθετημένο ψηλότερα και η ζελατίνα νέα. Ακόμα, η Aprilia δίνει έμφαση στην άνεση του συνεπιβάτη, καθώς έχει νέο τμήμα σέλας και χαμηλότερα μαρσπιέ, για μια πιο άνετη θέση.
Νέα είναι και η οθόνη ενδείξεων TFT που είναι πλέον μεγαλύτερη, όπως και οι διακόπτες, ενώ το μοντέλο αποκτά την νέα μονάδα ελέγχου Marelli 11MP και τον νέο αισθητήραIMU 6 αξόνων. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως και στην RSV4 2021, φέρουν ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα και 6 riding modes με 3 παραμετροποιήσιμα από τον αναβάτη.
Ο κινητήρας συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5, διατηρώντας την απόδοση του στους 175 ίππους και τα 12,3 kgm ροπής, ενώ και το Tuono V4 αποκτά το νέο ψαλίδι που τοποθετείται και στο RSV4.
Το Tuono V4 θα γίνει φυσικά διαθέσιμο και στην έκδοση Factory, η οποία όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία, απευθύνεται σε «εξαιρετικά απαιτητικό κοινό» και θα εξοπλίζεται με αποκλειστικά τμήματα, μεταξύ αυτών και οι ημιενεργητικές αναρτήσεις Ohlins Smart EC 2.0.