Ένα από τα μεγαλύτερα προσόντα των streetfighters μοτοσυκλετών σε σχέση με τα superbikes, είναι αναμφίβολα η θέση οδήγησης που χαρακτηρίζεται από την έλλειψη των κλιπ-ον. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στην περίπτωση του Tuono δεν είναι επιθετική, αφού ένα τιμόνι μπορεί να αμβλύνει αλλά δεν μπορεί να μεταλλάξει το αγωνιστικό DNA που χαρακτηρίζει την μοτοσυκλέτα. Κάθεσαι αρκετά ψηλά σε μια ευρύχωρη-σκληρή σέλα με τα μαρσπιέ να βρίσκονται μακριά από το έδαφος, εκεί δηλαδή που πρέπει για γρήγορη οδήγηση. Το φαρδύ τιμόνι είναι τοποθετημένο σχετικά χαμηλά ώστε το σώμα του αναβάτη να είναι σκυφτό αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό ακόμα και για την καθημερινότητα. Ο συνεπιβάτης θα σε ακολουθήσει μόνο όταν είναι ανάγκη, αφού αρκεί μια ματιά στο πίσω μέρος για να καταλάβεις τον διαθέσιμο χώρο για το extra σελάκι που του αντιστοιχεί… Όπως και τις προηγούμενες χρονιές ο εξοπλισμός του Tuono είναι κορυφαίος με πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών που ρυθμίζονται μέσω του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Με πληθώρα ενδείξεων και όμορφα γραφικά, η TFT οθόνη σε πληροφορεί για τα πάντα ενώ ταυτόχρονα είναι εύχρηστη απαιτώντας μικρό χρόνο εξοικείωσης. Ανάμεσα στις διαθέσιμες πληροφορίες για την λειτουργία του κινητήρα και το επίπεδο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων θα βρεις χρονόμετρο, μετρητή κλίσης αλλά και την δυνατότητα για σύνδεση με την πλατφόρμα MIA η οποία μεταξύ άλλων παρέχει και τηλεμετρία, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν οδηγείς στην πίστα. Την εικόνα ολοκληρώνει η ύπαρξη cruise control το οποίο μπορεί να ακούγεται σαν ιεροσυλία, κάνει όμως σωστά την δουλειά του όταν (και αν) θέλεις να ξεκουράσεις τον δεξί σου καρπό…