Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Test: BMW C 400 X

Το νέο C 400 X μπαίνει σφήνα στα μεσαία scooter, με πακέτο εξοπλισμού που δείχνει ότι έχει όλα τα εχέγγυα για να τα καταφέρει. Είναι όμως η πρώτη προσπάθεια της BMW αρκετά δυνατή ώστε να την καθιερώσει σε μια δύσκολη κατηγορία;

ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

Το πρώτο μεσαίο scooter της BMW
TFT οθόνη με connectivity

Τιμή: 6.990 ευρώ βασική έκδοση / 8.970 ευρώ  (μοντέλο δοκιμής)

+: Κινητήρας, ρύθμιση ανάρτησης, ευχρηστία
-: Mειωμένη ανεμοκάλυψη, χλιαρή αίσθηση μπροστά φρένου

Πίσω στο 2012, η BMW έκανε τα πρώτα της βήματα στην premium κατηγορία των mega scooter με το C 600 και C 650 GT. Τα χρόνια πέρασαν και  οι απαιτήσεις, κινούνται αντιστρόφως ανάλογα με τον κυβισμό και τις ανάγκες των αναβατών. Αυτό σημαίνει ότι περιμένουμε περισσότερα πράγματα, από τα νέα μοντέλα των μικρομεσαίων κατηγοριών scooter. Μικρότεροι κυβισμοί, αυξημένες δυνατότητες. Μια εταιρία σαν την ΒΜW, που οδηγεί τις εξελίξεις, δεν θα μπορούσε να κάτσει με τα χέρια σταυρωμένα, βλέποντας το κοινό να δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα μεσαία scooter. Έτσι παρουσίασε το C 400 X, διεκδικώντας με αξιώσεις ένα μερίδιο από την πωλησιακή πίτα της κατηγορίας αυτής. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • George L.

    Μέτριος κινητήρας, πανάκριβη συντήρηση, περιφερειακά - κράχτες. Χίλιες φορές μάρκες λιγότερο φανταχτερές αλλά με ουσία.

      5