H πηγή τροφοδοσίας του C 400 X είναι ένας μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος και υγρόψυκτος κινητήρας, ως είθισται σε αυτή την κατηγορία. Για την έδραση του έχουν χρησιμοποιηθεί βάσεις από καουτσούκ, οι οποίες σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η BMW , εξαλείφουν τους κραδασμούς χωρίς να μειώνουν την ακαμψία. Η χωρητικότητα του βρίσκεται στα 350 κυβικά εκατοστά και αποδίδει 34 ίππους στις 7. 500 σ.α.λ, ενώ η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 3,57 kg-m στις 6.000 σ.α.λ. Η μετάδοση ισχύος γίνεται μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης. Ένας ιμάντας μεταφέρεται σε δύο επεκτεινόμενες τροχαλίες, οι οποίες μεταβάλλουν αποτελεσματικά τις σχέσεις μετάδοσης συνεχώς και απρόσκοπτα. Ο νέος κινητήρας χαρακτηρίζεται από εξαιρετική ομαλή λειτουργία και υψηλό επίπεδο άνεσης. Έναν αντικραδασμικός άξονας είναι τοποθετημένος πάνω από τον εκκεντροφόρο και τροφοδοτείται απευθείας από τον εκκεντροφόρο άξονα μέσω ενός γραναζιού. Περιστρέφεται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τον εκκεντροφόρο, αντισταθμίζοντας έτσι τις δυνάμεις αδράνειας και μειώνοντας τους κραδασμούς στο ελάχιστο δυνατό.
Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και ο αυτόματος έλεγχος ευστάθειας ASC, που εξασφαλίζει αυξημένη ασφάλεια κατά την επιτάχυνση, ειδικά σε ολισθηρές επιφάνειες. Τα διαστήματα σέρβις τοποθετούνται κάθε 10.000 χιλιόμετρα, ενώ ο έλεγχος στον ιμάντα του CVT είναι απαραίτητος κάθε 20.000 χιλιόμετρα. Αύξησε την ισχύ του BMW C400X με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Μέτριος κινητήρας, πανάκριβη συντήρηση, περιφερειακά - κράχτες. Χίλιες φορές μάρκες λιγότερο φανταχτερές αλλά με ουσία.
Για πείτε λίγο και το κόστος των service!!!!