Το τηλεσκοπικό πιρούνι είναι κατάλληλα ρυθμισμένο ώστε να προσφέρει άνετες μεταβάσεις. Οι τετραπίστονες δαγκάνες της Bybre ακινητοποιούν άμεσα το 400άρι scooter.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το πλαίσιο είναι μια άκαμπτη σωληνωτή κατασκευή που συμπληρώνεται από ένα κομμάτι  χυτοσιδήρου στην περιοχή του ρουλεμάν του ψαλιδιού. Η συγκεκριμένη δομή δίνει έναν εξαιρετικά υψηλό βαθμό σταθερότητας. Το νέο σκούτερ μεσαίου μεγέθους έχει γεωμετρικά χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά μιας μοτοσικλέτας. Την  εργασία της απόσβεσης έχουν αναλάβει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χιλιοστών με διαδρομή 110 χιλιοστά μπροστά και ένα ζευγάρι διπλών αμορτισέρ με διαδρομή 112 χιλιοστά και ρυθμιζόμενη προφόρτιση πίσω. Η μεγάλη διαδρομή των ελατηρίων εκτός από άνεση και σταθερότητα στην οδήγηση, εξασφαλίζει  παράλληλα ομαλή μετάβαση ακόμα και με συνεπιβάτη και αποσκευές. 

    Ο εξοπλισμός του συστήματος πέδησης περιλαμβάνει ένα διπλό δισκόφρενο διαμέτρου 265 χιλιοστών με πλευστή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων μπροστά και ένα δισκόφρενο με την ίδια διάμετρο και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. To δικάναλο σύστημα ABS της Continental, ζυγίζει μόλις 700 γραμμάρια και επιτρέπει τον ανεξάρτητο έλεγχο των δύο κυκλωμάτων φρένων για τον εμπρόσθιο και τον πίσω τροχό. Το νέο σκούτερ της BMW κυλάει πάνω σε χυτούς αλουμινένιους τροχούς 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, με διάμετρο ελαστικών 120 / 70 και 150 / 70 αντίστοιχα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • George L.

      Μέτριος κινητήρας, πανάκριβη συντήρηση, περιφερειακά - κράχτες. Χίλιες φορές μάρκες λιγότερο φανταχτερές αλλά με ουσία.

        5