Το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών και οι πλευστοί δίσκοι 320 χιλιοστών με τις τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo δεν κρύβουν τις σπορ καταβολές του XR.
2 Φωτογραφίες »

Το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών και οι πλευστοί δίσκοι 320 χιλιοστών με τις τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo δεν κρύβουν τις σπορ καταβολές του XR.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Ένα ατσάλινο monocoque πλαίσιο τύπου γέφυρας που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του, παρέχει αυξημένη ακαμψία στρέψης και σταθερότητα. Το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο είναι πιο λεπτό και διατηρεί το ύψος της σέλας σε χαμηλά επίπεδα. Η μείωση στο μεταξόνιο και η διαφοροποίηση στη γωνία τιμονιού συνθέτουν ένα πιο μανιτζέβελο σύνολο με μεγαλύτερη ευκολία στο χειρισμό. Το ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένο από πλαστικό, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής και μπορεί να αποθηκεύσει 15,5 λίτρα καυσίμου.


To monoshock αμορτισέρ διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη λειτουργία της προφόρτισης ελατηρίου και της απόσβεσης επαναφοράς μέσω του Dynamic ESA

To monoshock αμορτισέρ διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη λειτουργία της προφόρτισης ελατηρίου και της απόσβεσης επαναφοράς μέσω του Dynamic ESA


Στο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι εδράζει ένα monoshock αμορτισέρ με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη λειτουργία της προφόρτισης ελατηρίου και της απόσβεσης επαναφοράς μέσω του Dynamic ESA, ενώ μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών. Ένα ζευγάρι πλευστών δίσκων 320 χιλιοστών  με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo μπροστά και ένας δίσκος 265 χιλιοστών με πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, αναλαμβάνουν να ακινητοποιήσουν το XR. Το Cornering ABS προσφέρει μέγιστη ασφάλεια κατά την επιβράδυνση ακόμα και υπό κλίση.
 

Σελίδα 1BMW F 900 XR - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψη μας