Η έκδοση Χ του TRK 502 δεν έχει κάποια διαφορά στον κινητήρα με σχέση με την ασφάλτινη, οπότε το δικύλινδρο εν σειρά, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο σύνολο των 499,6 κυβικών εξακολουθεί να αποδίδει 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους διπλώματος Α2 και καθώς απευθύνεται και σε νέους αναβάτες, έχει ομαλή απόδοση, χωρίς ξεσπάσματα. Συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με αρκετά πυκνή κλιμάκωση, που μπορεί να περιορίζει την τελική στα 170 χιλιόμετρα, αλλά χαρίζει ικανοποιητικές επιταχύνσεις εν κινήσει.
Η αλλαγή της συγκεκριμένης έκδοσης, όπως αναφέραμε και πιο πάνω, εντοπίζεται στο σύστημα εξάτμισης, το τελικό της οποίας βρίσκεται πλέον πίσω και ψηλά. Η επιλογή αυτή της Benelli ήταν απόλυτα σωστή, καθώς όχι μόνο βελτίωσε την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, αλλά έδωσε και ένα πολύ ωραίο ηχητικό αποτέλεσμα. Ο ήχος του κινητήρα είναι πιο μπάσος και δυνατός, ενώ παράγεται και ένα σφύριγμα που θυμίζει τρικύλινδρο σύνολο. Η τοποθέτηση του τελικού ψηλότερα έχει και πρακτική αξία, καθώς πλέον δεν είναι ευάλωτο σε χτυπήματα από πέτρες, ρίζες και ότι άλλο μπορεί να χτυπήσει στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας. Αύξησε την ισχύ της Benelli TRK 502X με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Δική μου αποψη είναι ότι οποιος ενδιαφερετε για το εν λόγω μοντελο (συμπεριλαμβανομενου και εμου του ιδιου), να περιμενει τον Σεπτεμβριο που θα κυκλοφορησει και το 800αρι TRK και στην συνεχεια συγκρινουμε και αποφασιζουμε.
Είμαι σχετικά άβγαλτος στο χώρο τον μεγάλων κιβικων, και θα ήθελα να μου πείτε σχετικά, στο τι είναι καλύτερο για έναν καινούριο οδηγό μεσαίου χώρου των μοτοσυκλετων..... Benelli trk 502 η Honda cb 500.... Η τιμή τους είναι σχεδόν το ίδιο, αν κάποιος είναι γνωστής ας μου πει κάποια πράγματα....????
Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.
μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα
δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;;
μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό
@Konstantinos To TRK 502 είναι σχεδόν 40kg βαρύτερο από το CB 500X εσύ που είδες τα ίδια κιλά?
Δική μου αποψη είναι ότι οποιος ενδιαφερετε για το εν λόγω μοντελο (συμπεριλαμβανομενου και εμου του ιδιου), να περιμενει τον Σεπτεμβριο που θα κυκλοφορησει και το 800αρι TRK και στην συνεχεια συγκρινουμε και αποφασιζουμε.
Είμαι σχετικά άβγαλτος στο χώρο τον μεγάλων κιβικων, και θα ήθελα να μου πείτε σχετικά, στο τι είναι καλύτερο για έναν καινούριο οδηγό μεσαίου χώρου των μοτοσυκλετων..... Benelli trk 502 η Honda cb 500.... Η τιμή τους είναι σχεδόν το ίδιο, αν κάποιος είναι γνωστής ας μου πει κάποια πράγματα....????
Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.
μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα
δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;; μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό
Απογοητευτικη αποδοση λογω κακης αναλογιας kg/hp έχει απόδοση ενός 300cc Aνθρακας ο Xρυσος για τις εκτος δρομου δυνατοτητες