Το TRK 502 αποκτά ένα πιο «ανήσυχο» αδερφάκι, το οποίο υπόσχεται να σας πάει πιο μακριά από εκεί που τελειώνει η άσφαλτος, χάρη στον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα και εξοπλισμό του.
Το TRK 502 παρουσιάστηκε πριν από σχεδόν ενάμιση χρόνο και σημείωσε σημαντική εμπορική επιτυχία στη χώρα μας αφού διαθέτει την επιβλητική παρουσία μιας adventure μοτοσυκλέτας και εφοδιάζεται με έναν μεσαίου κυβισμού κινητήρα, η απόδοση του οποίου επιτρέπει σε κατόχους διπλώματος Α2 να την οδηγήσουν. Αν τώρα σε αυτά υπολογίσουμε και την προσιτή του τιμή, καταλαβαίνουμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ ανταγωνιστικό σύνολο. Σήμερα, το TRK αποκτά μια πιο χωμάτινη έκδοση με την κωδική ονομασία «Χ» και απευθύνεται σε όσους θέλουν να συνεχίζουν σε λάσπες, πέτρες, χώματα και άμμο όταν η άσφαλτος τελειώνει.
Δική μου αποψη είναι ότι οποιος ενδιαφερετε για το εν λόγω μοντελο (συμπεριλαμβανομενου και εμου του ιδιου), να περιμενει τον Σεπτεμβριο που θα κυκλοφορησει και το 800αρι TRK και στην συνεχεια συγκρινουμε και αποφασιζουμε.
Είμαι σχετικά άβγαλτος στο χώρο τον μεγάλων κιβικων, και θα ήθελα να μου πείτε σχετικά, στο τι είναι καλύτερο για έναν καινούριο οδηγό μεσαίου χώρου των μοτοσυκλετων..... Benelli trk 502 η Honda cb 500.... Η τιμή τους είναι σχεδόν το ίδιο, αν κάποιος είναι γνωστής ας μου πει κάποια πράγματα....????
Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.
μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα
δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;;
μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό
@Konstantinos To TRK 502 είναι σχεδόν 40kg βαρύτερο από το CB 500X εσύ που είδες τα ίδια κιλά?
Δική μου αποψη είναι ότι οποιος ενδιαφερετε για το εν λόγω μοντελο (συμπεριλαμβανομενου και εμου του ιδιου), να περιμενει τον Σεπτεμβριο που θα κυκλοφορησει και το 800αρι TRK και στην συνεχεια συγκρινουμε και αποφασιζουμε.
Είμαι σχετικά άβγαλτος στο χώρο τον μεγάλων κιβικων, και θα ήθελα να μου πείτε σχετικά, στο τι είναι καλύτερο για έναν καινούριο οδηγό μεσαίου χώρου των μοτοσυκλετων..... Benelli trk 502 η Honda cb 500.... Η τιμή τους είναι σχεδόν το ίδιο, αν κάποιος είναι γνωστής ας μου πει κάποια πράγματα....????
Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.
μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα
δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;; μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό
Απογοητευτικη αποδοση λογω κακης αναλογιας kg/hp έχει απόδοση ενός 300cc Aνθρακας ο Xρυσος για τις εκτος δρομου δυνατοτητες