Σε επίπεδο εμφάνισης λίγες είναι οι αλλαγές σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση. Η αιχμηρή εμφάνιση κάνει το TRK να ξεχωρίζει και να «φωνάζει» περιπέτεια από όποια γωνία κι αν τη δεις. Τα φώτα θέσης, τα φλας και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED, όπως αρμόζει σε μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα, ενώ όμορφη λεπτομέρεια είναι ο λασπωτήρας του πίσω τροχού που εδράζεται στη δεξιά μεριά του ψαλιδιού. Τα προστατευτικά κάγκελα του κινητήρα, εξέχουν αρκετά στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας και δείχνουν κάπως παράταιρα, αλλά φαίνονται πολύ αποτελεσματικά και αυτό είναι το ζητούμενο.
Η έκδοση “Χ” ξεχωρίζει οπτικά χάρη στις ζάντες με ακτίνες, που φορούν ελαστικά μεικτής χρήσης και στο τελικό της εξάτμισης, το οποίο μεταφέρθηκε από το κάτω μέρος του κινητήρα, ψηλά στη δεξιά μεριά και κατά τη γνώμη μας βελτίωσε την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Ποιοτικά η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο και αυτό έχει ιδιαίτερη αξία, αν αναλογιστούμε την προσιτή τιμή της, καθώς το φινίρισμα και η συναρμογή των σκληρών γενικά πλαστικών είναι αντίστοιχη ακριβότερων μοτοσυκλετών. Ενοχλητικοί τριγμοί δεν παρουσιάστηκαν ούτε κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Δεν έχουμε αλλαγές στα διαθέσιμα χρώματα με τις επιλογές να παραμένουν τρεις: λευκό, γκρι και κόκκινο.
Δική μου αποψη είναι ότι οποιος ενδιαφερετε για το εν λόγω μοντελο (συμπεριλαμβανομενου και εμου του ιδιου), να περιμενει τον Σεπτεμβριο που θα κυκλοφορησει και το 800αρι TRK και στην συνεχεια συγκρινουμε και αποφασιζουμε.
Είμαι σχετικά άβγαλτος στο χώρο τον μεγάλων κιβικων, και θα ήθελα να μου πείτε σχετικά, στο τι είναι καλύτερο για έναν καινούριο οδηγό μεσαίου χώρου των μοτοσυκλετων..... Benelli trk 502 η Honda cb 500.... Η τιμή τους είναι σχεδόν το ίδιο, αν κάποιος είναι γνωστής ας μου πει κάποια πράγματα....????
Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.
μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα
δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;;
μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό
@Konstantinos To TRK 502 είναι σχεδόν 40kg βαρύτερο από το CB 500X εσύ που είδες τα ίδια κιλά?
Δική μου αποψη είναι ότι οποιος ενδιαφερετε για το εν λόγω μοντελο (συμπεριλαμβανομενου και εμου του ιδιου), να περιμενει τον Σεπτεμβριο που θα κυκλοφορησει και το 800αρι TRK και στην συνεχεια συγκρινουμε και αποφασιζουμε.
Είμαι σχετικά άβγαλτος στο χώρο τον μεγάλων κιβικων, και θα ήθελα να μου πείτε σχετικά, στο τι είναι καλύτερο για έναν καινούριο οδηγό μεσαίου χώρου των μοτοσυκλετων..... Benelli trk 502 η Honda cb 500.... Η τιμή τους είναι σχεδόν το ίδιο, αν κάποιος είναι γνωστής ας μου πει κάποια πράγματα....????
Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.
μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα
δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;; μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό
Απογοητευτικη αποδοση λογω κακης αναλογιας kg/hp έχει απόδοση ενός 300cc Aνθρακας ο Xρυσος για τις εκτος δρομου δυνατοτητες