Οι δαγκάνες έγιναν διπίστονες για καλύτερη αίσθηση.

    Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

    Τη ραχοκοκαλιά της μοτοσυκλέτας αποτελεί ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα που συνεργάζεται με ένα όμορφο ψαλίδι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες κυκλικής διατομής. Η γεωμετρία της είναι πιο αργή σε σχέση με την ασφάλτινη αδερφή της και σε αυτό παίζει ρόλο και το αυξημένο βάρος, καθώς η ζυγαριά σταματά στα 235 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων. Πάντως, παραμένει βράχος σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες. 


    Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα επιβλητικό ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών της Marzocchi, που έχει υποστεί βελτιώσεις στο εσωτερικό του και δίνει διαδρομή 145 χιλιοστά στον εμπρός τροχό. Πίσω έχουμε αλλαγές, καθώς το TRK 502 X “φοράει” πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που δίνει διαδρομή 170 χιλιοστών, αντί των 145 της απλής έκδοσης. Η λειτουργία τους είναι πολύ ποιοτική και καταβροχθίζουν με άνεση τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ εμπνέουν εμπιστοσύνη εκτός δρόμου. Μικρές αλλαγές έχουμε και στο σύστημα πέδησης με τις εμπρός τετραπίστονες δαγκάνες της πιο ασφάλτινης έκδοσης να δίνουν τη θέση τους σε διπίστονες, με τους δίσκους να παραμένουν στα 320 χιλιοστά. Πίσω η διπίστονη δαγκάνα αντικαταστάθηκε με μονοπίστονη, η οποία εξακολουθεί να ενεργεί σε δίσκο 260 χιλιοστών. 

    Σύμφωνα με τη Benelli, οι αλλαγές αυτές έγιναν με γνώμονα την οδήγηση στο χώμα, όπου δεν χρειάζεται δυνατό αρχικό δάγκωμα, αλλά προοδευτικότητα. Το ABS της Bosch δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και μάλιστα απενεργοποιείται εύκολα από ένα κουμπί στα αριστερά του τιμονιού, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι αποφασίσουν να κινηθούν πέρα από την άσφαλτο. Οι ακτινωτοί τροχοί φορούν τα ποιοτικά ελαστικά Metzeler Tourance σε διαστάσεις 110/80-19 και 150/70-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • pitis

      Δική μου αποψη είναι ότι οποιος ενδιαφερετε για το εν λόγω μοντελο (συμπεριλαμβανομενου και εμου του ιδιου), να περιμενει τον Σεπτεμβριο που θα κυκλοφορησει και το 800αρι TRK και στην συνεχεια συγκρινουμε και αποφασιζουμε.

        2
    • Dim maras

      Είμαι σχετικά άβγαλτος στο χώρο τον μεγάλων κιβικων, και θα ήθελα να μου πείτε σχετικά, στο τι είναι καλύτερο για έναν καινούριο οδηγό μεσαίου χώρου των μοτοσυκλετων..... Benelli trk 502 η Honda cb 500.... Η τιμή τους είναι σχεδόν το ίδιο, αν κάποιος είναι γνωστής ας μου πει κάποια πράγματα....????

        4
    • Μπον

      Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.

        4
    • jiannis

      μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα

        6
    • Konstantinos

      δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;; μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό

        27
    • terrys

      Απογοητευτικη αποδοση λογω κακης αναλογιας kg/hp έχει απόδοση ενός 300cc Aνθρακας ο Xρυσος για τις εκτος δρομου δυνατοτητες

        19