Το TRK 502 παραμένει μια value for money μοτοσυκλέτα με προσιτή τιμή και πλούσιο εξοπλισμό, ενώ με την έκδοση “Χ” πάει ένα βήμα παραπέρα προσφέροντας ακόμα περισσότερα στον απαιτητικό αναβάτη. Η εμφάνιση και οι προδιαγραφές της υπόσχονται περιπέτεια και εκτός δρόμου διασκέδαση, όμως δεν μένει μόνο εκεί. Διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να σε πάει πιο μακριά και το κάνει αποτελεσματικά προσφέροντας ταυτόχρονα γενναίες δόσεις διασκέδασης. Καλύπτει τις προσδοκίες και είναι αντάξιο του «Χ» που συνοδεύει το όνομά του.
Δική μου αποψη είναι ότι οποιος ενδιαφερετε για το εν λόγω μοντελο (συμπεριλαμβανομενου και εμου του ιδιου), να περιμενει τον Σεπτεμβριο που θα κυκλοφορησει και το 800αρι TRK και στην συνεχεια συγκρινουμε και αποφασιζουμε.
Είμαι σχετικά άβγαλτος στο χώρο τον μεγάλων κιβικων, και θα ήθελα να μου πείτε σχετικά, στο τι είναι καλύτερο για έναν καινούριο οδηγό μεσαίου χώρου των μοτοσυκλετων..... Benelli trk 502 η Honda cb 500.... Η τιμή τους είναι σχεδόν το ίδιο, αν κάποιος είναι γνωστής ας μου πει κάποια πράγματα....????
Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.
μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα
δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;;
μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό
@Konstantinos To TRK 502 είναι σχεδόν 40kg βαρύτερο από το CB 500X εσύ που είδες τα ίδια κιλά?
Δική μου αποψη είναι ότι οποιος ενδιαφερετε για το εν λόγω μοντελο (συμπεριλαμβανομενου και εμου του ιδιου), να περιμενει τον Σεπτεμβριο που θα κυκλοφορησει και το 800αρι TRK και στην συνεχεια συγκρινουμε και αποφασιζουμε.
Είμαι σχετικά άβγαλτος στο χώρο τον μεγάλων κιβικων, και θα ήθελα να μου πείτε σχετικά, στο τι είναι καλύτερο για έναν καινούριο οδηγό μεσαίου χώρου των μοτοσυκλετων..... Benelli trk 502 η Honda cb 500.... Η τιμή τους είναι σχεδόν το ίδιο, αν κάποιος είναι γνωστής ας μου πει κάποια πράγματα....????
Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.
μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα
δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;; μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό
Απογοητευτικη αποδοση λογω κακης αναλογιας kg/hp έχει απόδοση ενός 300cc Aνθρακας ο Xρυσος για τις εκτος δρομου δυνατοτητες