Η θέση οδήγησης του Felsberg 250 ξεφεύγει από τα συνηθισμένα με το τιμόνι να είναι ψηλά τοποθετημένο και φαρδύ, ενώ κάθεσαι χαμηλά με τα γόνατα να λυγίζουν αρκετά. Η σέλα είναι σχετικά λεπτή και κάπως σκληρή, αλλά αυτό θα προβληματίσει μόνο αν αποφασίσεις να κάνεις μια πιο μακρινή εξόρμηση και περάσεις αρκετή ώρα επάνω της. Στις καθημερινές μετακινήσεις δεν ενοχλεί καθόλου. Τα μαρσπιέ είναι τρακτερωτά και δεν έχουν λάστιχο δίνοντας μια ακόμα πιο αγριεμένη νότα και συμπληρώνοντας τη χωμάτινη scrambler εμφάνιση με το μπαράκι του τιμονιού να εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό.
Στο μικρό στρογγυλό όργανο κυριαρχεί το στροφόμετρο, αν και είναι κάπως αισιόδοξο με τις ενδείξεις του να σταματούν στις 16.000 σ.α.λ. Στο κάτω μέρος υπάρχει μια μικρή οθόνη με ταχύμετρο, δείκτη βενζίνης και ολικό χιλιομετρητή. Το Felsberg διαθέτει δυο κλειδαριές, μία για τον κεντρικό διακόπτη και μια για το κλείδωμα του τιμονιού (κοντά στην κάτω τιμονόπλακα), οι οποίες βέβαια χρησιμοποιούν το ίδιο κλειδί, αλλά δεν είναι πρακτική λύση. Η θύρα USB στο τιμόνι ολοκληρώνει τον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας.
τυλιγμένοι με θερμομονωτική ταινία???ελεος
Όλα καλά με αυτό το μηχανάκι. Αυτές όμως οι λωρίδες στην εξάτμιση που μοιάζουν με γάζες από μούμια, δεν θα μπορούσαν να λείπουν;