Κάποιος λιγότερο μυημένος εύκολα μπορεί να μπερδέψει το Felsberg με μοτοσυκλέτα περασμένων δεκαετιών, αφού έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στον τομέα της ρετρό εμφάνισης. Η σχεδίαση και τα υλικά έχουν επιλεγεί με στόχο τη γνήσια scrambler εικόνα και τα μόνα στοιχεία που στην ουσία προδίδουν ότι πρόκειται για μοντέλο του 2019 είναι τα LED φωτιστικά σώματα. Ο εμπρός προβολέας διαθέτει μια οριζόντια γραμμή σε ρόλο day-light και στο κέντρο υπάρχει το χαρακτηριστικό «Χ» που συνοδεύει το λογότυπο της Brixton. Μια διακριτική, λεπτή γραμμή από LED εκτελεί χρέη πίσω φωτιστικού σώματος, ενώ και τα φλας είναι ίδιας τεχνολογίας. Μια πολύ όμορφη λεπτομέρεια συναντάμε στο ρεζερβουάρ που είναι διακοσμημένο με ξύλο και αλουμίνιο, ενώ η επιλογή τροχών με ακτίνες ταιριάζει απόλυτα με το στιλ τις μοτοσυκλέτας και είναι μονόδρομος σε τέτοιου είδους κατασκευές.
Η χρήση πλαστικού έχει περιοριστεί στο ελάχιστο, οπότε με τόσο εκτεθειμένο μέταλλο, οποιαδήποτε ατέλεια γίνεται άμεσα αντιληπτή και χαλάει τη συνολική εικόνα. Το Felsberg 250 όμως, δεν έχει τέτοια προβλήματα και διατηρεί τα υψηλά standards που μας έχει συνηθίσει η Brixron. Το φινίρισμα και η συναρμογή των επιμέρους εξαρτημάτων αναδύει άρωμα ποιότητας και αυτό ακριβώς είναι που ζητά κάθε λάτρης του ρετρό. Φυσικά, για τριγμούς ούτε λόγος, αφού δεν έκαναν την εμφάνισή τους ακόμα και όταν οδηγήσαμε σε χωματόδρομο με φυτευτή πέτρα. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει δυο επιλογές όσον αφορά στα χρώματα: οριζόντια διχρωμία γκρι / μαύρο στο ρεζερβουάρ με μαύρη σέλα, όπως το μοντέλο της δοκιμής, και μαύρο με καφέ σέλα.
τυλιγμένοι με θερμομονωτική ταινία???ελεος
Όλα καλά με αυτό το μηχανάκι. Αυτές όμως οι λωρίδες στην εξάτμιση που μοιάζουν με γάζες από μούμια, δεν θα μπορούσαν να λείπουν;