EICMA 2024: Brixton Storr 500
• Storr σημαίνει «ακατάβλητος βράχος» στη Σκωτία
• Βασισμένο στο Brixton Crossfire XC και συμβατό με Α2 διπλώματα
• Πλούσιος εξοπλισμός και χαρακτηριστικά σκληροτράχηλου adventure
• Ψηλή θέση οδήγησης και 16 λίτρα ντεπόζιτο
Storr σημαίνει «ακατάβλητος βράχος» στη Σκωτία
Σκληροτράχηλη ακόμα και στο όνομα θέλει να ακούγεται η νέα μοτοσυκλέτα της Brixton, Storr 500. Ο λόγος για την νέα adventure 500 κυβικών που παρουσίασε στην έκθεση της EICMA στο Μιλάνο, μια μοτοσυκλέτα που αν μη τι άλλο τραβάει τα βλέμματα με το παρουσιαστικό της, με χοντρά πλαστικά γύρω από το ντεπόζιτο, να το προστατεύουν και κάγκελα σε κινητήρα και ψυγείο, δείχνει να αρέσκεται στην σκληρή, ταξιδιωτική και εκτός δρόμου χρήση. Πολύ ενδιαφέρουσα η πινελιά να δώσουν αίσθηση πυξίδας στο μπροστινό προβολέα της μοτοσυκλέτας, τονίζοντας τον adventure χαρακτήρα της.
ασισμένο στο Brixton Crossfire XC και συμβατό με Α2 διπλώματα
Το Storr 500 είναι βασισμένο στο Scrambler Crossfire XC, αλλά ψηλότερο, με μεγαλύτερο ντεπόζιτο καυσίμου, fairing και πιο «Storr». Χρησιμοποιεί έναν κινητήρα δικύλινδρο σε σειρά, υγρόψυκτο, 486 κυβικών, μακρινό ξαδερφάκι του κινητήρα που χρησιμοποιεί η Honda στη σειρά CB. Η απόδοσή του είναι στους 48 ίππους στις 8500σ.α.λ, άρα και κατάλληλο για την κατηγορία Α2, ενώ μέγιστη ροπή παρουσιάζει 43Nm στις 6750σ.α.λ., την οποία αποδίδει στον πίσω τροχό μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου.
Πλούσιος εξοπλισμός και χαρακτηριστικά σκληροτράχηλου adventure
Η Brixton εξοπλίζει την Storr 500 με στάνταρ προβολείς ομίχλης, φορώντας τα μέσα στο στέρνο της μοτοσυκλέτας, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, οι οποίοι παρέχουν την πληροφόρηση μέσω μιας TFT οθόνης, κάθετα τοποθετημένη σε στυλ rally, η οποία θα έχει και συνδεσιμότητα με smartphone. Υπάρχει μια θύρα USB δίπλα από τα χειριστήρια του αριστερού γκριπ και προστατευτικές χούφτες. Ως προς το adventure κομμάτι της, έχει κάγκελα προστασίας στον κινητήρα και ποδιά στο κάτω μέρος του, ενώ η εξάτμιση πήρε ύψος, λόγω ψηλότερου πλαισίου στο πίσω μέρος.
Ψηλή θέση οδήγησης και 16 λίτρα ντεπόζιτο
Το Storr με 19 ίντσες μπροστινό τροχό και 17 ίντσες πίσω θα πάει άνετα στο χώμα και παράλληλα κρατάει την ευστάθεια του στην άσφαλτο, φοράει φρένα της J.Juan με 320mm και 240mm δίσκους μπροστά και πίσω αντίστοιχα και δικάναλο ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί για τις off road εξορμήσεις. Η Brixton δεν ανακοίνωσε ακόμα διαδρομές αναρτήσεων και αποστάσεις από έδαφος, αλλά αν χρησιμοποιηθεί και το πλαίσιο του Crossfire XC, τότε μιλάμε για αναρτήσεις KYB με διαδρομές 150mm μπροστά και 130mm πίσω. Το ύψος της σέλας, λόγω της ελαφριάς ανύψωσής του πίσω μέρους του πλαισίου, αγγίζει τα 839mm από το έδαφος, ενώ το ντεπόζιτο είναι μεγαλύτερο στα 16 λίτρα, από τα 13,5 που έχει το Scrambler, κάνοντας μεγαλύτερη την αυτονομία και φτάνοντας τα συνολικά κιλά στα 209.