Η σέλα διαθέτει αρκετό αφρώδες και χώρο για να ικανοποιήσει οδηγό και συνεπιβάτη.

Η lcd οθόνη ανανεώθηκε και είναι υπερπλήρης, υστερεί όμως έναντι των έγχρωμων Tft.

Απλοί στη λειτουργία τους όλοι οι διακόπτες χωρίς να μπαίνεις σε πολύπλοκα μενού για να κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Όμορφη λεπτομέρεια τα μπλέ αντίβαρα του τιμονιού.

Απλοί στη λειτουργία τους όλοι οι διακόπτες χωρίς να μπαίνεις σε πολύπλοκα μενού για να κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Όμορφη λεπτομέρεια τα μπλέ αντίβαρα του τιμονιού.

Aνεση – Εργονομία: Μόνο το όνομα αρκεί

Η Honda φημίζεται για την σωστή εργονομία σε κάθε μοντέλο που κατασκευάζει και η νέα Africa Twin φυσικά δεν αποτελεί εξαίρεση. Μπορεί αρχικά το ύψος της να προκαλεί εντύπωση με την αφρώδη σέλα στη ¨χαμηλή¨ θέση να βρίσκεται σε απόσταση 900χιλ από το έδαφος (920χιλ στην standard), αλλά το σχήμα της επιτρέπει να πατήσεις και τα δύο πόδια στο έδαφος ακόμα και αν το ύψος σου δεν ξεπερνά το 1,80. Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σε τυπική στάση για On-Off μοτοσυκλέτα και το φαρδύ fat-bar τιμόνι βρίσκεται αρκετά ψηλά επιτρέποντας να οδηγείς άνετα όρθιος στο χώμα. Σε αυτήν την περίπτωση βέβαια θα θέλαμε μεγαλύτερα μαρσπιέ για πιο σταθερό πάτημα σε αντίξοες συνθήκες. 

Η μεγαλύτερη ζελατίνα σε σχέση με την ¨βασική¨ έκδοση προστατεύει ικανοποιητικά από τον αέρα με αποτέλεσμα να ταξιδεύεις άνετα για πολλές ώρες. Το ίδιο ισχύει και για τον συνεπιβάτη που έχει το δικό του ξεχωριστό κομμάτι σέλας το οποίο είναι όσο μαλακό χρειάζεται και επαρκεί για όλα τα αναστήματα. Στην άνεση συμβάλλουν επίσης  τα θερμαινόμενα γκριπ που βρίσκονται στο βασικό εξοπλισμό αλλά και η  Lcd οθόνη των οργάνων η οποία μπορεί να μην εντυπωσιάζει  όπως μια TFT, όμως ανανεώθηκε και  πλέον είναι ενιαία με διαφορετικό στροφόμετρο, παραμένοντας φυσικά πλήρης  με κάθε ένδειξη που μπορεί να χρειαστείς.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ