Με τέτοια εμφάνιση, δύσκολα συνδυάζεις την Adventure Sports με την πόλη, αλλά αρκεί μια βόλτα για να πειστείς για τις δυνατότητές της στο αστικό περιβάλλον. Ο κινητήρας έχει γλυκιά και γραμμική λειτουργία και το αυτόματο κιβώτιο σε ξεκουράζει στα σταμάτα-ξεκίνα της καθημερινότητας. Χρειάζεται κάποια συνήθεια μέχρι να διαπιστώσεις ότι το τιμόνι περνά πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων χωρίς να ενοχλεί, ενώ παράλληλα κόβει αρκετά βοηθώντας στους ελιγμούς, με αποτέλεσμα να είναι λίγες οι φορές που βρίσκεσαι ακινητοποιημένος (η θέση των μαρσπιέ ενοχλεί ελαφρώς τα πόδια σε αυτή την στάση). Μέσα στην πόλη θα εκτιμήσεις επίσης τα φλάς τα οποία σβήνουν αυτόματα και αναβοσβήνουν προειδοποιητικά σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, προσθέτοντας πόντους στην ασφάλεια.
Κινούμενος στους ελληνικούς δρόμους το traction control κρίνεται απαραίτητο και σίγουρα θα βρεις μια από τις 7 ρυθμίσεις που ταιριάζει στην οδήγησή σου. Στις 2 πρώτες αφήνει αρκετά περιθώρια πριν επέμβει, ενώ στις επόμενες προφυλάσσει από κάθε ανεπιθύμητο γλίστρημα μέχρι αυτό να πάψει να υφίσταται. Τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση και δύναμη που επαρκεί σε όλες τις συνθήκες, παρ΄ όλο που τα ελαστικά της Dunlop είναι μέτρια στην προσπάθεια τους να συνδυάσουν άσφαλτο και χώμα. Αυτό το καταλαβαίνεις κυρίως όταν ο ρυθμός είναι γρήγορος σε δρόμο με στροφές, όπου παρατηρείς και την αρκετά μαλακή (αρχική) ρύθμιση των αναρτήσεων. Φυσικά ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας δεν σε προτρέπει να ξύνεις μαρσπιέ στην άσφαλτο, αλλά να ταξιδεύεις με άνεση σε κάθε διαδρομή. Οι αναρτήσεις αποσβένουν κυριολεκτικά τα πάντα και σε συνδυασμό με το αφρώδες της σέλας κρατούν άνετο τον οδηγό και τον συνεπιβάτη ακόμα και μετά από πολλές ώρες οδήγησης σε άσφαλτο ή χώμα. Στον αυτοκινητόδρομο μπορείς να κινείσαι άνετα με ταχύτητες κοντά στα 160χλμ/ώρα αφού ακόμα και στην τελική των 215 χλμ/ώρα στο κοντέρ παραμένει απόλυτα σταθερή.
Όμως οι δυνατότητες της Africa Adventure Sports δεν τελειώνουν εκεί που τελειώνει η άσφαλτος και αυτό είναι κάτι που το αποδεικνύει σε κάθε ευκαιρία. Μπορεί ο όγκος της να είναι μεγάλος, αλλά το σωστό ζύγισμα, η απόκριση του γκαζιού, η γραμμική λειτουργία του κινητήρα και η θέση οδήγησης αποτελούν σύμμαχό σου σε κάθε εξερεύνηση εκτός δρόμου. Ενεργοποιείς το G mode, απενεργοποιείς το traction control και ¨παίζεις¨ γλιστρώντας με χάρη enduro μοτοσυκλέτας αφού το DCT κιβώτιο λειτουργεί υποδειγματικά αποδεικνύοντας γιατί η Honda το επέλεξε και για την Africa Twin.