Φρένα από την Brembo και cornering ABS από την Bosch που δεν συναντάς συχνά σε μοτοσυκλέτα με ψηλό φτερό.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα

    Η Husqvarna παραδοσιακά χρησιμοποιεί το ατσάλι για την κατασκευή των πλαισίων της και η 701 Enduro δεν εξαιρείται. Στην περίπτωσή της βέβαια συναντάμε χωροδικτύωμα με διαφορετικά πάχη σωλήνων για να επιτευχθεί η επιθυμητή ακαμψία στα σημεία που χρειάζεται. Το υποπλαίσιο ακουλουθεί μια τελείως διαφορετική προσέγγιση αφού είναι κατασκευασμένο από συνθετικό υλικό (πολυαμίδιο) και ενσωματώνει το ρεζερβουάρ 13 λίτρων με σκοπό την καλύτερη δυνατή κατανομή του βάρους. Το υποπλαίσιο-ρεζερβουάρ ζυγίζει 5,2 κιλά κάτι που βοηθά ώστε το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να μην ξεπερνά τα 145 κιλά (χωρίς καύσιμο).


    Τον τομέα των αναρτήσεων έχει αναλάβει φυσικά η WP με κορυφαίες λύσεις, αφού το ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι 48χιλ είναι της εντουράδικης σειράς XPLOR και χαρακτηρίζεται από την μεγάλη διαδρομή 250χιλ , όπως αντίστοιχα και το αμορτισέρ το οποίο προέρχεται από την ίδια σειρά και εδράζεται στο ψαλίδι με μοχλικό. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και αποτελούνται από διπίστονη δαγκάνα στο εμπρός μέρος και μονοπίστονη πίσω που συνδυάζονται με δίσκο 300 και 240χιλ αντίστοιχα, ενώ το cornering ABS είναι η δικάναλη μονάδα 9.1 MP της Βosch που επεμβαίνει ανάλογα την κλίση της μοτοσυκλέτας και μπορεί να απενεργοποιηθεί είτε για τον πίσω τροχό είτε τελείως αν το επιθυμεί ο αναβάτης.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ