Το νέο Vitpilen κλέβει καρδιές με τον απολαυστικό χαρακτήρα του.

Το νέο Vitpilen κλέβει καρδιές με τον απολαυστικό χαρακτήρα του.

Το νέο Vitpilen κλέβει καρδιές με τον απολαυστικό χαρακτήρα του.

Στο δρόμο

Βραδινή αναφορά μετά την παράδοση του Vitpilen στην αντιπροσωπεία της Husqvarna στην οδό Μεσογείων. Ευπειθώς αναφέρω ότι ο Σουηδικός ρετρό κανίβαλος μου πήρε τα μυαλά και την καρδιά! Ας δούμε όμως πως φτάσαμε ως εδώ… 

Το Vitpilen είναι ένα ξεχωριστό εργαλείο, μια one of a kind κατασκευή, που αποκλείεται να το μπερδέψεις με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο, πάνω σε δύο τροχούς. Ένας στιλιστικός καμβάς, πάνω στον οποίο οι αντιθέσεις των κατηγοριών στις οποίες κατατάσσεται, εξισορροπούνται και λειτουργούν αρμονικά. Μιλώντας για κατηγορίες, αν και διαθέτει σύγχρονα στοιχεία και ρετρό αισθητική, η γνώμη μου είναι ότι δεν συμβιβάζεται με καμία από αυτές τις ορολογίες, απλώς τις χρησιμοποιεί, έτσι για να μπορεί να ενταχθεί κάπου. Αρχικά ίσως ξενίσει το γεγονός ότι κάθεσαι πάνω στη μοτοσυκλέτα, αλλά η συνέχεια εξελίσσεται διαφορετικά. ¶νετη αναλογικά θέση οδήγησης, που μετατρέπεται σε πολεμική, όταν αποφασίσεις να πας τάπα. Τα μαρσπιέ είναι πίσω τοποθετημένα, με τις γωνίες των γονάτων να μην κουράζουν. Το τιμόνι κόβει αρκετά, παρά την ύπαρξη κλιπ-ον, κάτι που βοηθάει σε επιτόπιες μανούβρες και δύσκολους ελιγμούς στην κίνηση. 

Αέρινο και επιδέξιο το 701, θα ξεγλιστρήσει με ευκολία στο μποτιλιάρισμα, ενώ μοναδική παραφωνία είναι η ζέστη που έρχεται από το βεντιλατέρ σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Ο κινητήρας ρολάρει άνετα με μικρές ταχύτητες χωρίς να σκορτσάρει και να μεταφέρει κραδασμούς, παρά την μονοκύλινδρη φύση του. Όταν όμως οι στροφές περάσουν τις 3.000 και ο καρπός σου αποφασίσει να σταματήσει  τις ευγενικές χειρονομίες, χουφτώνοντας απότομα το γκάζι, το πάρτι ξεκινάει. Το Χάσκι επιταχύνει ζωηρά παντού και πάντα, αφού η δύναμη είναι διαθέσιμη από χαμηλά μέχρι ψηλά τον κόφτη. Μην σας ξεγελάει το μίνιμαλ παρουσιαστικό και το λεπτό σώμα της μοτοσυκλέτας. Το Vitpilen θα σταθεί δίπλα από δυνατότερες και ακριβότερες κατασκευές, προτάσσοντας με παρρησία τα καλλίγραμμα οπίσθιά του. Το συνολικό βάρος των 157 κιλών και τα 75 αγριεμένα άτια, είναι συνδυασμός που έχει τη στόφα πρωταθλητή. 

Ελαφρύ σαν πούπουλο, εκτελεί κινήσεις ακριβείας, μόνο με τη σκέψη. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, προσφέρουν άριστο στήσιμο και ποιότητα κύλισης, που υπόσχονται συγκινήσεις σε δρόμους με στροφές. Ακλόνητο, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, θα φιλοτεχνήσει με σούζα την έξοδο των στροφών κατά περίπτωση. Ακόμα και σε κακής ποιότητα άσφαλτο, δεν κατάφερα να ξεκολλήσω τον πίσω τροχό, δείγμα της εξαιρετικής ικανότητας του Vitpilen, ενώ το traction, εκτός ακραίων περιπτώσεων, έχει διακοσμητικό ρόλο. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εξασφαλίζουν άψογο σπορ χειρισμό, ενώ μπορείς να τις φέρεις στα μέτρα σου, όπως ακριβώς σου αρέσει. Τα φρένα ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις που θέτει ο ισχυρός κινητήρας και δεν διαμαρτύρονται ούτε μετά από συνεχόμενη πίεση. Έχουν ισχυρό δάγκωμα και αρκετή δύναμη να ακινητοποιήσουν το Vitpilen από οποιαδήποτε ταχύτητα, όμως θα προτιμούσα διπλό δίσκο στον εμπρός τροχό, ειδικά σε αυτή την κατηγορία τιμής. Η Husqvarna πλασάρει το Vitpilen σαν urban μοντέλο, όμως αν εξαιρέσεις την απουσία προστατευτικής ζελατίνας και τον αέρα που φτάνει στον αναβάτη όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν, το 701 δεν θα πει όχι σε διαδρομές εκτός των τειχών της πόλης. Εξάλλου αν το αποκτήσεις, δεν θα είναι και τόσο εύκολο να το αποχωρίζεσαι. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ