Για την τροφοδοσία του 701, φροντίζει ένα μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας, χωρητικότητας 692,7 κυβικών εκατοστών, που μας έχει συστηθεί από τη θητεία του, στο Duke 690. Η υπερτετράγωνη φύση του (105 Χ 80), εξομαλύνεται από διπλό αντικραδασμικό άξονα, που μειώνει τους κραδασμούς. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός γίνεται με σύστημα ride-by-wire, το σώμα πεταλούδας είναι της Keihin και έχει διάμετρο 50 χιλιοστών, ενώ το traction control επεμβαίνει στις ολισθηρές καταστάσεις. Μπορεί να απενεργοποιηθεί από ένα κρυφό κουμπάκι που βρίσκεται στον πίνακα οργάνων. Η απόδοση φτάνει τους 74 ίππους στις 8.500σ.α.λ. με την τιμή της μέγιστης ροπής να ανέρχεται στα 7,35 kg-m στις 6.750σ.α.λ. Η αυτονομία των 200 χιλιομέτρων από το 12λιτρο ρεζερβουάρ, προκύπτει από την μέση τιμή κατανάλωσης των 5,8 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Οι τιμές μπορεί να αλλάξουν προς το καλύτερο, αν είσαι ελαφροχέρης.
Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου, το οποίο συνδυάζεται με υδραυλικό συμπλέκτη ολίσθησης, ο οποίος με τη σειρά του βοηθάει στις απότομες επιταχύνσεις και στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων. Παρόλο που ο σένσορας είναι επιμελώς κρυμμένος κάτω από το καπάκι του βολάν, εντούτοις στη διάθεση του αναβάτη υπάρχει quickshifter για εύκολα και γρήγορα ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων. Πολύ σημαντικό το γεγονός ότι τα ποιοτικά υλικά, εκτός από υψηλή αξιοπιστία και αποδοτικότητα, εξασφαλίζουν μεγάλα διαστήματα συντήρησης, κάθε 10.000 χιλιόμετρα.