Με τα «μεγάλα νέα» για το Downtown 350 να είναι ουσιαστικά η προσθήκη του Traction Control, επιτρέψτε μας να ξεκινήσουμε την οδηγική μας εμπειρία από αυτό το σημείο. Το Traction λοιπόν είναι ένα σύστημα που λειτουργεί αρκετά καλά στην περίπτωση του Downtown και η ρύθμιση του αποδεικνύεται σωστή για την περίσταση. Οι 29 ζωηρότατοι ίπποι του G5 είναι ικανοί να «σπάσουν» την πρόσφυση του πίσω ελαστικού πολύ εύκολα σε ένα κακό οδόστρωμα ή σε ολισθηρές συνθήκες και αυτό δεν είναι κάτι που απαραίτητα θέλεις, όταν οδηγείς ένα GT Scooter. Το traction control ανιχνεύει εύκολα και γρήγορα τάσεις ολίσθησης και επεμβαίνει αμέσως, ίσως αρκετά έντονα κατά περίπτωση αλλά ποτέ απότομα. Φυσικά η δυνατότητα απενεργοποίησης του παραμένει για όποιον το επιθυμεί.
Κατά τα άλλα, το Downtown εξακολουθεί να παρουσιάζει μια premium οδηγική ταυτότητα, με σπορ στοιχεία στην συμπεριφορά του. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται πολύ ψηλά και η γεωμετρία του μοντέλου ωφελεί την σταθερότητα στο δρόμο. Οι αναρτήσεις λειτουργούν αρκετά καλά σε γενικές γραμμές «εξομαλύνοντας» τις οδικές ανωμαλίες χωρίς δράματα. Τα δύο αμορτισέρ πίσω ίσως σας φανούν σκληρά, αλλά μην διστάσετε να ψαχτείτε με την ρύθμιση της προφόρτισης καθώς κάνει θαύματα: Έτσι κάναμε και εμείς, επιλέγοντας μια πιο μαλακή «σκάλα» και η συμπεριφορά του Downtown μεταμορφώθηκε προς το καλύτερο και το ανετότερο.
Ο κινητήρας παραμένει πολύ ζωηρός, ισχυρότατος (τηρουμένων των αναλογιών) σε όλες τις συνθήκες, όπως επίσης παραμένει και η πολύ σωστή ρύθμιση της CVT μετάδοσης. Οι ρεπρίζ του Downtown είναι ένα από τα δυνατά του σημεία βοηθώντας τον αναβάτη να ξεφύγει εύκολα από το μποτιλιάρισμα και να κάνει εύκολα προσπεράσεις όταν χρειαστεί. Παράλληλα, ταχύτητες από 120 χλμ/ώρα και πάνω είναι μια απλή υπόθεση και το Downtown μπορεί να ταξιδέψει απροβλημάτιστα εκτός της πόλης. Βάλτε στην εξίσωση και την σέλα-πολυθρόνα, την καλή ανεμοκάλυψη και τις άνετες αναρτήσεις και το συμπέρασμα είναι εύκολο…
Το διπλό πλαίσιο του scooter υπόσχεται, όπως είπαμε και παραπάνω, σταθερότητα στο δρόμο αλλά και άμεση απόκριση στις εντολές του τιμονιού, αποτρέποντας την εμφάνιση ταλαντώσεων ακόμη και σε πιο έντονη οδήγηση. Αν αρέσκεστε σε πιο σβέλτες βόλτες και επαρχιακούς δρόμους, το Downtown παραμένει ουδέτερο στις στροφές, διατηρώντας την στιβαρότητα του και θα προειδοποιήσει έγκαιρα αν πλησιάσετε το όριο του χωρίς να δημιουργήσει επισφαλή κατάσταση. Στα φρένα, οι δύο δίσκοι παραμένουν αρκούντως ισχυροί και ακινητοποιούν το Downtown γρήγορα και με ασφάλεια. Η αίσθηση στις μανέτες είναι ικανοποιητική και το αρχικό δάγκωμα δεν είναι πολύ, αλλά στα επίπεδα που χρειάζεται. Στις μετρήσεις μας, το Downtown ακινητοποιήθηκε σε 46,7 μέτρα από τα 80 χλμ/ώρα.