Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

  • Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe
  • Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe
  • Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe
  • Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe
  • Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

To γνωστό για τις αρετές του KYMCO Downtown 350 πλέον αποκτά και traction control, ως μια σημαντική προσθήκη ενεργητικής ασφάλειας για τις καθημερινές διαδρομές στους απανταχού κακοτράχαλους δρόμους.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Τιμή: 5.910 ευρώ, μετρητοίς: 5.595 ευρώ 


Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Kοινοποίησε το »

Με μια ματιά:

    Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

    Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

  • Σύστημα traction control που απενεργοποιείται
  • Πλατφόρμα πολυμέσων Noodoe

  • Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

    Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

  • Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Metzeler

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

Test: KYMCO Downtown 350 Noodoe

+: Aνεση, τιμή-εξοπλισμός, ανεμοκάλυψη, κινητήρας
-: Ντουλαπάκια που δεν κλειδώνουν

Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι ραγδαία: Πριν 10 χρόνια, ένα σύστημα traction control εξόπλιζε μόνο πολύ ακριβές supersport μοτοσυκλέτες, ενώ σήμερα ακόμα και καθημερινά οχήματα επωφελούνται από αυτό. Τις εξελίξεις των καιρών, αλλά και τις απαιτήσεις των αναβατών της, άκουσε η KYMCO εξοπλίζοντας το Downtown 350 Noodoe με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.

Δείτε το βίντεο μας από την δοκιμή του KYMCO Downtown 350 Noodoe

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »