Οι σχεδιαστές της Kawasaki πέτυχαν δυο τρυγόνια με έναν σμπάρο καθώς κατάφεραν να το διαφοροποιήσουν από άλλα scooter της αγοράς και ταυτόχρονα να διατηρήσουν την εταιρική ταυτότητα. Μεγάλο μερίδιο ευθύνης για αυτό φέρει το εμπρός μέρος με τον αιχμηρό προβολέα που παραπέμπει άμεσα στη σειρά των Ninja. Η σπορ αύρα διατηρείται όσο προχωράμε προς τα πίσω με τον συνδυασμό πλαστικών και γραφικών να είναι όσο αιχμηρός πρέπει, χωρίς υπερβολές με στόχο τον εντυπωσιασμό. Τα φλας είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ για μια πιο λεία και «καθαρή» εμφάνιση. Πίσω, στην ελαφρώς ανασηκωμένη ουρά, δεσπόζει το LED φωτιστικό σώμα, ο σχεδιασμός του οποίου είναι παρόμοιος με τη σειρά μοντέλων Z. Θα θέλαμε καθαρά για λόγους εμφάνισης, καθώς δεν τίθεται θέμα αποτελεσματικότητας, ο εμπρός προβολέας και τα φλας να είναι επίσης LED, όπως προστάζει η μόδα της εποχής.
Ο μεγάλος αριθμός πλαστικών κομματιών που «ντύνουν» ένα scooter, δεν συγχωρεί τις εκπτώσεις στη συναρμογή τους με τα όποια προβλήματα να γίνονται αμέσως αισθητά. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει στην περίπτωση του J300, που συμμορφώνεται με τα υψηλά στάνταρντ που θέτει η Kawasaki. Ο αναβάτης δεν θα παρατηρήσει ενοχλητικά τριξίματα λόγω συντονισμού κινητήρα – πλαστικών ή όταν το scooter περνά πάνω από «κρατήρες» στο οδόστρωμα. Ποιοτική είναι και η βαφή με τον υποψήφιο αγοραστή να έχει μόνο μια χρωματική επιλογή στη διάθεσή του που είναι μαύρο ματ με πράσινες λεπτομέρειες.