Μόλις ανέβεις στη σέλα του J300 γίνεται ξεκάθαρο ότι η άνεση ήταν από τις πρώτες προτεραιότητες της Kawasaki. Η ανατομία της και το πλούσιο, μαλακό αφρώδες θα κάνουν ξεκούραστες τις μετακινήσεις, ανεξάρτητα από τη διάρκειά τους ενώ η στήριξη της μέσης και η όρθια θέση οδήγησης είναι σύμμαχοι του αναβάτη, προσφέροντας έξτρα άνεση. Παρόμοια είναι τα πράγματα και για τον συνεπιβάτη καθώς το κομμάτι σέλας που του αναλογεί είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και έχει στη διάθεσή του μεγάλες, πρακτικές χειρολαβές. Μικρό φάουλ της Kawasaki είναι ότι τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη δεν «χάνονται» μέσα στα πλαστικά όταν κλείνουν, όπως συμβαίνει με πολλά scooter του ανταγωνισμού. «Λεπτομέρειες» θα πείτε, αλλά όταν το επίπεδο είναι τόσο υψηλό δεν περνούν απαρατήρητες.
Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, γυρίζοντας το κλειδί αριστερά και είναι μεγάλων διαστάσεων, αφού θα χωρέσει ένα full face κράνος και αρκετά ακόμα πράγματα. Διαθέτει φωτισμό, αλλά και αμορτισέρ που κρατά τη σέλα ανοικτή. Έξτρα χώρο προσφέρει το βαθύ ντουλαπάκι στην ποδιά, που έχει παροχή 12V, αλλά δεν κλειδώνει, ενώ υπάρχει και γάντζος. Ο όμορφος πίνακας οργάνων με τον μπλε φωτισμό είναι αυτοκινητιστικού τύπου, με τα αναλογικά ρολόγια του ταχυμέτρου και του στροφομέτρου να πλαισιώνουν την LCD οθόνη που παρέχει όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες. Το κεντρικό και το πλαϊνό σταντ, οι ρυθμιζόμενες μανέτες των φρένων, τα αλάρμ και το σύστημα ασφαλείας της κλειδαριάς, συμπληρώνουν τον εξοπλισμό του J300.