Ο δικύλινδρος κινητήρας απέκτησε 32 επιπλέον κυβικά και αρκετές αλλαγές ώστε να αποδίδει 47.6 ίππους με 5,7 kgm ροπής (σε σχέση με τους 46 και τα 5,4 του 530), καλύπτοντας ταυτόχρονα τις νέες προδιαγραφές Euro 5.

    Κινητήρας

    Η μεγαλύτερη αλλαγή στο νέο TMAX όπως φανερώνει και το όνομά του (560) έχει να κάνει με τον κινητήρα, ο οποίος πλέον αποδίδει 47.6 ίππους σε σχέση με τους 46 του 530. Ο δικύλινδρος εν σειρά με τον χαρακτηριστικό στρόφαλο 360ο δεν απέκτησε μόνο 32 επιπλέον κυβικά, αλλά και μια σειρά αλλαγών με σκοπό να είναι ακόμη πιο απολαυστικός, καλύπτοντας ταυτόχρονα τις νέες προδιαγραφές Euro 5. Έτσι τα περισσότερα μέρη του είναι εντελώς νέα και σε αυτά περιλαμβάνονται τα έμβολα μεγαλύτερης διαμέτρου (70χιλ αντί για 68χιλ), οι μπιέλες, οι εκκεντροφόροι, οι μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής (27χιλ αντί για 26χιλ),  το νέο μπεκ 12 οπών, αλλά και ο στρόφαλος που πλέον είναι ελαφρύτερος, συμβάλλοντας ώστε το βάρος του κινητήρα να παραμείνει ίδιο με αυτό της προηγούμενης γενιάς. Οι αλλαγές όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς επεκτείνονται και στο σύστημα ψύξης. Η διαδρομή των σωληνώσεων μειώθηκε και ταυτόχρονα η ποσότητα του ψυκτικού κατά 130cc, παρότι η χωρητικότητα του ψυγείου αυξήθηκε κατά 6%.  Επιπρόσθετα ένας νέος αεραγωγός , φροντίζει να κρατά τον κινητήρα δροσερό, διευκολύνοντας το έργο του συστήματος ψύξης.

    Στον τομέα της μετάδοσης CVT, συναντάμε αναθεωρημένες σχέσεις ώστε να μειωθούν οι στροφές του κινητήρα στο εύρος της καθημερινής χρήσης, νέο ιμάντα και αλλαγή στις στροφές που ενεργοποιείται ο συμπλέκτης. Το κλασσικό πατινάρισμα των scooter τελειώνει πλέον στις 4.500σ.αλ , 300 σ.α.λ νωρίτερα σε σχέση με το 530. 
    Ως γνωστόν ένα από τα βασικότερα μέρη που ανασχεδιάζεται σε καινούργιες προδιαγραφές ρύπων είναι το σύστημα εξάτμισης και το TMAX δεν εξαιρείται από αυτό. Συναντάμε λοιπόν μια νέα εξάτμιση με δύο καταλύτες, κατασκευασμένη από 20% ανθεκτικότερο υλικό, κάτι το οποίο επιτρέπει λεπτότερα τοιχώματα με αποτέλεσμα το βάρος να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα χωρίς να αλλοιώνεται ο χαρακτηριστικός ήχος. Αύξησε την ισχύ του Yamaha TMAX 560 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 



    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    • Theodor

      Ειναι ένα μηχανάκι σταθμός στην ιστορία της μοτοσυκλέτας! Ακριβό παρά πάνω από όσο πρέπει ,και στην τιμή αγοράς του και στα σερβις του αλλά η οδηγική του απόλαυση του είναι απαράμιλλη! Πιστεύω ότι αξίζει να βγει ως μοτοσυκλέτα της χρονιάς!!!

        12