Οδηγώντας

    Μπορεί το νέο μοντέλο να είναι ακόμη πιο σύγχρονο σχεδιαστικά, όμως το οφθαλμόλουτρο κατέχει μικρό μερίδιο στην απόλαυση του 560 που όπως κάθε TMAX, το χαίρεσαι πολύ περισσότερο όταν το οδηγείς. Και δεν έχει σημασία πού, αφού πραγματικά κινείται με την ίδια άνεση σε κάθε περιβάλλον. Στην πόλη ο όγκος του πραγματικά εξαφανίζεται, κάνοντάς το ιδανικό για τις καθημερινές ανάγκες ή για ξέγνοιαστες βόλτες υπό τον απολαυστικό (σήμα κατατεθέν) ήχο του δικύλινδρου κινητήρα που λειτουργεί με τον γνωστό αψεγάδιαστο τρόπο. 


    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    Για να καταλάβεις την διαφορά σε σχέση με το 530 θα πρέπει να ανοίξεις το γκάζι όταν βρίσκεσαι στην μεσαία περιοχή των στροφών. Ο τρόπος που το 560 επιταχύνει από αυτό το σημείο παραμένει γραμμικός, αλλά πιο έντονος με αποτέλεσμα τα χιλιόμετρα να μαζεύονται με μεγαλύτερη ευκολία μέχρι η βελόνα να σταματήσει στο τελευταίο νούμερο του κοντέρ (180χλμ/ώρα). Αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο στην καθημερινότητα, καθώς είναι πιο άμεσο στο φάσμα που κινείσαι πιο συχνά. Για του λάτρεις των αριθμών, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάζεται 6,65 δλ. για τα 0-100 και 4,2 δλ. για να επιταχύνει από τα 50 στα 100 χλμ/ώρα. Οι προσπεράσεις πραγματοποιούνται με μεγαλύτερη ευκολία, ενώ κρατά πιο ξεκούραστα μεγάλες ταχύτητες ταξιδίου όπως αρμόζει σε ένα scooter φτιαγμένο για να καταπίνει αποστάσεις με ένα ή δύο άτομα στην σέλα του, την ώρα που η μέση κατανάλωση στα 5,2 λίτρα/100χλμ εμφανίζεται ελαφρώς μειωμένη σε σχέση με το 530.

    Φυσικά οι μακρινοί προορισμοί δεν περιλαμβάνουν μόνο ευθείες αλλά και στροφές στις οποίες το TMAX πραγματικά ξεχωρίζει από οποιοδήποτε scooter, με συμπεριφορά που μπορεί να ντροπιάσει πολλές μοτοσυκλέτες. Αυτό μπορεί να ακούγεται υπερβολή αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι και μια γρήγορη βόλτα σε στριφτερό δρόμο αρκεί για να διαπιστώσεις τα παραπάνω γραφόμενα. Δεν έχει καμία σημασία αν έχεις το D-Mode (διαθέτει νέα χαρτογράφηση) στο sport ή στο touring, αν κάθεσαι χαλαρός με τα πόδια απλωμένα ή αν είσαι σε ετοιμότητα όπως με μια sport μοτοσυκλέτα. Το TMAX δεν ¨ιδρώνει¨ σε καμία περίπτωση. ΑντΆαυτού σε ανταμείβει με σταθερότητα σε κάθε είδους στροφή που συνοδεύεται από εντυπωσιακές κλίσεις οι οποίες έρχονται χωρίς καμία υποψία αβεβαιότητας για το τι συμβαίνει στους 15άρηδες τροχούς. Το ακλόνητο πλαίσιο συνεργάζεται ακόμη καλύτερα με τις αναρτήσεις και παρότι τα νέα ελατήρια προσέδωσαν πιο sport συμπεριφορά, τόσο το πιρούνι όσο και το αμορτισέρ συνεχίζουν να αποσβένουν τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, χωρίς να κουράζουν ακόμη και όταν βρίσκεσαι για πολλές ώρες στην σέλα του.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    • Theodor

      Ειναι ένα μηχανάκι σταθμός στην ιστορία της μοτοσυκλέτας! Ακριβό παρά πάνω από όσο πρέπει ,και στην τιμή αγοράς του και στα σερβις του αλλά η οδηγική του απόλαυση του είναι απαράμιλλη! Πιστεύω ότι αξίζει να βγει ως μοτοσυκλέτα της χρονιάς!!!

        12