Yamaha TMAX: Με νέα οθόνη 7 ιντσών και θερμαινόμενη σέλα
• Δικύλινδρος κινητήρας 562cc με 47 ίππους και 55Nm
• Ακόμα πιο απρόσκοπτη οδήγηση με νέα οθόνη και δωρεάν GPS της Garmin
• Aνανεωμένη εξωτερική σχεδίαση και προβολέας
• Ηλεκτρονικά συστήματα με απώγειο την έκδοση Tech MAX
YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
Δικύλινδρος κινητήρας 562cc με 47 ίππους και 55Nm
To Yamaha TMAX κρατάει τα ιδιαίτερα, σπορ χαρακτηριστικά του που το έκαναν γνωστό και αγαπητό και τα αναβαθμίζει. Ο κινητήρας είναι 562cc και αποδίδει 47 ίππους στις 7.000σαλ και 55Nm στις 5.250σαλ, ενώ για το 2025 πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+ και έτσι μπορεί να μετακινείται χωρίς πρόβλημα στις αστικές χαμηλής εκπομπής καυσαερίων. Ο βελτιωμένος φυγοκεντρικός συμπλέκτης υπόσχεται ακόμα πιο απρόσκοπτες επιταχύνσεις.
Ακόμα πιο απρόσκοπτη οδήγηση με νέα οθόνη και δωρεάν GPS της Garmin
Η αναβαθμισμένη οθόνη τεχνολογίας TFT διαμέτρου 7 ιντσών προσφέρει πια τρεις διαφορετικές και παραμετροποιήσιμες διαμορφώσεις, οι οποίες δίνουν στον αναβάτη τη δυνατότητα να οδηγεί έχοντας άμεσα διαθέσιμες τις πληροφορίες που τον ενδιαφέρουν. Συνδέεται επίσης με την επίσης αναβαθμισμένη εφαρμογή MyRide και προσφέρει άμεσο έλεγχο κλήσεων και μηνυμάτων από τις επαφές του smartphone και έλεγχο της μουσικής, ενώ για την πλοήγηση φροντίζει πια η Garmin. H τελευταία μετατρέπει την οθόνη σε ένα μεγάλο GPS με ζωντανές πληροφορίες για κυκλοφορία, καιρό και σημεία ενδιαφέροντος. Και το σημαντικότερο: είναι δωρεάν.
Aνανεωμένη εξωτερική σχεδίαση και προβολέας
Το μεγάλο σπορ σκούτερ της Yamaha διαθέτει ανανεωμένη μπροστινή όψη με νέους διπλούς προβολείς και φώτα θέσης, που αφενός επιτρέπουν μικρότερες διαστάσεις και αφετέρου τονίζουν τις σπορ καταβολές του. Σχεδιαστικά παραμένει άμεσα αντιληπτό από κάθε πλευρά, παρόλο που το σύστημα εξαγωγής έχει ...ρίξει τους τόνους, για να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές θορύβου. Τόσο σπορ όσο και άνετο, υπόσχεται ―και σύμφωνα με ένα μεγάλο αριθμό κατόχων του― να μεταφέρει ένα ή δύο αναβάτες γρήγορα και με ασφάλεια όπου το επιθυμήσουν, εντός και εκτός αστικού χώρου.
Ηλεκτρονικά συστήματα με απώγειο την έκδοση Tech MAX
Παρόλο που το κιβώτιο δεν είναι σειριακό αλλά CVT, εντούτοις διαθέτει δύο προγράμματα οδήγησης, D-MODE 1 και 2, ώστε η ισχύς να κατεβαίνει ομαλότερα στο δρόμο και να αποτραπεί η αστάθεια σε δύσκολες καιρικές συνθήκες και οδοστρώματα. Για την ασφάλεια φροντίζει επίσης η μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU που δίνει τη δυνατότητα στα συστήματα ελέγχου πέδησης, ABS και Traction Control να λειτουργούν και υπό κλίσεις. Ενώ και η «απλή» έκδοση δεν μπορεί να θεωρηθεί τεχνολογικά βασική (με οθόνη 7 ιντσών και σύστημα keyless), η έκδοση Tech MAX προσθέτει αξεσουάρ που δίνουν έναν έξτρα τόνο πολυτέλειας, όπως είναι ο ηλεκτρικά ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας, τα θερμαινόμενα γκριπ και η θερμαινόμενη σέλα.