Χωρίς αλλαγές τα φρένα, παραμένουν κορυφαία με σωστή αίσθηση και δύναμη κάτω από όλες τις συνθήκες. Το πιρούνι όπως και το αμορτισέρ απέκτησαν νέα ελατήρια για ακόμη πιο σπορ συμπεριφορά.

    Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

    Το εξαιρετικό αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών όπως και το αλουμινένιο ψαλίδι είχαν αναβαθμιστεί εκτενώς στην προηγούμενη γενιά, οπότε δεν υπήρχε κανένας λόγος για περαιτέρω αλλαγές. Σύμφωνα όμως με τα νέα δεδομένα, οι τεχνικοί της Yamaha βελτίωσαν το setup των αναρτήσεων επιλέγοντας νέα σκληρότερα ελατήρια, τόσο στο αντεστραμμένο πιρούνι 41χιλ όσο και στο μονό αμορτισέρ το οποίο εδράζεται με μοχλικό. Τέτοιου είδους αναρτήσεις συναντάς συχνότερα σε μοτοσυκλέτα παρά σε scooter, όπως συμβαίνει και με τα φρένα που κινούνται στο ίδιο μοτίβο.


    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    Το πακέτο πέδησης παρέμεινε αναλλοίωτο, συνδυάζοντας
    σωστή αίσθηση με την απαραίτητη δύναμη ώστε να σταματάς με ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Οι δύο δίσκοι 267 χιλ με τις ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες στο μπροστινό μέρος, ο δίσκος 282 χιλ πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα όπως και το σύστημα ABS. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών και εφοδιάζονται με τα ελαστικά Bridgestone Battlax SC σε διαστάσεις  120/70-15 μπροστά και 160/60-15 πίσω.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    • Theodor

      Ειναι ένα μηχανάκι σταθμός στην ιστορία της μοτοσυκλέτας! Ακριβό παρά πάνω από όσο πρέπει ,και στην τιμή αγοράς του και στα σερβις του αλλά η οδηγική του απόλαυση του είναι απαράμιλλη! Πιστεύω ότι αξίζει να βγει ως μοτοσυκλέτα της χρονιάς!!!

        12