Όταν η σπορ συμπεριφορά συναντά τις τουριστικές δυνατότητες, γεννιέται το Yamaha Tracer 900 GT. Μια πολύπλευρη και πολυδιάστατη μοτοσυκλέτα με το σκοτεινό DNA της σειράς ΜΤ.
+: Κινητήρας, φρένα, ελαφριά αίσθηση, πλούσιος εξοπλισμός -: Απότομη απόκριση ride by wire, απότομο σε λειτουργία traction control
Η πρώτη μας επαφή με το Tracer 900 GT έγινε πριν λίγους μήνες στην Ανδαλουσία και παρά το γεγονός ότι το είχαμε οδηγήσει αρκετά τότε, περιμέναμε τη στιγμή που θα πατούσε τις ρόδες του στην Ελλάδα για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Το GT είναι μοντέλο του 2018, οπότε έχει υποστεί όλες τις βελτιώσεις της “απλής” έκδοσης, αλλά διαφοροποιείται από αυτή, χάρη στον πιο πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος τονίζει την touring πλευρά της και κάνει πιο άνετη και εύκολη την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.
Εγώ που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης με το Tracer 900 του 2018 την στανταρ εκδοση,πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω μετρήσει!σχεδόν ίδια κατανάλωση με το 660 ΧΤΧ που είχα!
6.5 λίτρα και 115 αλογα για καθημερινό μηχανάκι ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ υπερβολη..
Δεν τα χρειάζεσαι..αντιθέτως σε αντική μετακίνηση δυσανασχετούν...
καλυτερα το 700 με τα 74 αλογα και τα 4,5 λιτρα κατανάλωση..
να ειμαστε και λιγο πραγματιστές
Εγώ που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης με το Tracer 900 του 2018 την στανταρ εκδοση,πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω μετρήσει!σχεδόν ίδια κατανάλωση με το 660 ΧΤΧ που είχα!
6.5 λίτρα και 115 αλογα για καθημερινό μηχανάκι ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ υπερβολη.. Δεν τα χρειάζεσαι..αντιθέτως σε αντική μετακίνηση δυσανασχετούν... καλυτερα το 700 με τα 74 αλογα και τα 4,5 λιτρα κατανάλωση.. να ειμαστε και λιγο πραγματιστές