Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Test: Yamaha Tracer 900 GT

Όταν η σπορ συμπεριφορά συναντά τις τουριστικές δυνατότητες, γεννιέται το Yamaha Tracer 900 GT. Μια πολύπλευρη και πολυδιάστατη μοτοσυκλέτα με το σκοτεινό DNA της σειράς ΜΤ.

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Τιμή: 12.990 ευρώ   

+: Κινητήρας, φρένα, ελαφριά αίσθηση, πλούσιος εξοπλισμός
-: Απότομη απόκριση ride by wire, απότομο σε λειτουργία traction control

Η πρώτη μας επαφή με το Tracer 900 GT έγινε πριν λίγους μήνες στην Ανδαλουσία και παρά το γεγονός ότι το είχαμε οδηγήσει αρκετά τότε, περιμέναμε τη στιγμή που θα πατούσε τις ρόδες του στην Ελλάδα για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Το GT είναι μοντέλο του 2018, οπότε έχει υποστεί όλες τις βελτιώσεις της “απλής” έκδοσης, αλλά διαφοροποιείται από αυτή, χάρη στον πιο πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος τονίζει την touring πλευρά της και κάνει πιο άνετη και εύκολη την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • DPL_91

    Εγώ που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης με το Tracer 900 του 2018 την στανταρ εκδοση,πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω μετρήσει!σχεδόν ίδια κατανάλωση με το 660 ΧΤΧ που είχα!

      18
  • KONSTANTINOS

    6.5 λίτρα και 115 αλογα για καθημερινό μηχανάκι ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ υπερβολη.. Δεν τα χρειάζεσαι..αντιθέτως σε αντική μετακίνηση δυσανασχετούν... καλυτερα το 700 με τα 74 αλογα και τα 4,5 λιτρα κατανάλωση.. να ειμαστε και λιγο πραγματιστές

      52