Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο των Tracer προηγούμενης γενιάς έχει παραμείνει ίδιο, αλλά πλέον συνεργάζεται με μακρύτερο κατά 60 χιλιοστά ψαλίδι, το οποίο αυξάνει το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας στα 1.500 χιλιοστά με στόχο τη μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Οι αναρτήσεις είναι ένας ακόμα τομέας στον οποίο διαφοροποιείται η έκδοση GT. Στο εμπρός μέρος έχουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών της KYB σε χρυσό χρώμα, ενώ πίσω συναντάμε μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, που ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου, η οποία μάλιστα γίνεται εύκολα χωρίς να απαιτούνται εργαλεία, χάρη στην στρόφιγγα που υπάρχει εξωτερικά. Όταν έρθει η στιγμή της επιβράδυνσης, αναλαμβάνουν δράση δυο δίσκοι 298 χιλιοστών εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες και ένας δίσκος 245 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα. Τα φρένα είναι πολύ αποτελεσματικά και σταματούν με ευκολία τα 215 κιλά της μοτοσυκλέτας, ενώ το ABS είναι πάντα έτοιμο να επέμβει διακριτικά.
Εγώ που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης με το Tracer 900 του 2018 την στανταρ εκδοση,πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω μετρήσει!σχεδόν ίδια κατανάλωση με το 660 ΧΤΧ που είχα!
6.5 λίτρα και 115 αλογα για καθημερινό μηχανάκι ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ υπερβολη..
Δεν τα χρειάζεσαι..αντιθέτως σε αντική μετακίνηση δυσανασχετούν...
καλυτερα το 700 με τα 74 αλογα και τα 4,5 λιτρα κατανάλωση..
να ειμαστε και λιγο πραγματιστές
Εγώ που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης με το Tracer 900 του 2018 την στανταρ εκδοση,πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω μετρήσει!σχεδόν ίδια κατανάλωση με το 660 ΧΤΧ που είχα!
6.5 λίτρα και 115 αλογα για καθημερινό μηχανάκι ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ υπερβολη.. Δεν τα χρειάζεσαι..αντιθέτως σε αντική μετακίνηση δυσανασχετούν... καλυτερα το 700 με τα 74 αλογα και τα 4,5 λιτρα κατανάλωση.. να ειμαστε και λιγο πραγματιστές