Πολυμηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης, το Tracer 900 GT θα κάνει τα πάντα.

Πολυμηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης, το Tracer 900 GT θα κάνει τα πάντα.

Οδηγώντας

Βάζοντας τον κινητήρα σε λειτουργία ο χώρος πλημμυρίζει από τον μπάσο και σχετικά δυνατό ήχο του τελικού της εξάτμισης. Μόλις κάνεις τα πρώτα μέτρα αντιλαμβάνεσαι πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στην κατανομή του βάρους, αφού τα κιλά της εξαφανίζονται και έχεις να κάνεις με μια εύκολη στον χειρισμό μοτοσυκλέτα, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι προέρχονται από μικρότερες μοτοσυκλέτες. Μέσα στην πόλη μπορείς να επιλέξεις την χαρτογράφηση Β, που κάνει πιο προοδευτική τη λειτουργία του ψεκασμού στις χαμηλές στροφές, χωρίς όμως να φιμώνει τον κινητήρα όταν χρειαστείς δύναμη. Μπορεί τιμόνι να είναι πλέον πιο στενό, να έχει ικανοποιητικό κόψιμο και να περνά πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων, αλλά εξακολουθούμε να έχουμε να κάνουμε με μια μεγάλων διαστάσεων μοτοσυκλέτα, οπότε μην περιμένετε ευελιξία παπιού. Οι αναρτήσεις του είναι σχετικά μαλακές και “διαβάζουν” πολύ καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να διαταράσσουν την ηρεμία του αναβάτη ή την ισορροπία της μοτοσυκλέτας, όταν περνούν πάνω από κακοτεχνίες. 

Στους “γυαλισμένους” δρόμους της πόλης, η δύναμη και η ροπή του κινητήρα μπορούν εύκολα να κάνουν τον πίσω τροχό να χάσει την πρόσφυσή του και τότε το traction control ενεργοποιείται για να αποκαταστήσει την τάξη. Η επέμβασή του μπορεί να χαρακτηριστεί απότομη, ειδικά στη θέση 2, αλλά σε κάθε περίπτωση παραμένει αποτελεσματικό και μπορεί να σώσει από δυσάρεστες καταστάσεις. Γενικά, έχουμε να κάνουμε με μια μοτοσυκλέτα που μπορεί άνετα να αποτελεί το καθημερινό μέσο μετακίνησής σου μέσα στην πόλη, αλλά εμφανίζει τα καλά της χαρτιά έξω από αυτή. Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο αποδεικνύεται πολύ σταθερή και σου αφήνει την αίσθηση ενός πολύ στιβαρού συνόλου, κάτι που έχει επιτευχθεί χάρη και στο νέο ψαλίδι. Μπορείς να ενεργοποιήσεις το cruise control για να κινείσαι άνετα με ταχύτητες της τάξης των 140 – 150 χιλιομέτρων απολαμβάνοντας και την αρκετά καλή κάλυψη από τον αέρα που προσφέρουν οι χούφτες και η ζελατίνα, ενώ και η στάθμη θορύβου του κινητήρα δεν είναι καθόλου ενοχλητική. Όταν αποφασίσεις να βγεις από την εθνική και να εξερευνήσεις το επαρχιακό δίκτυο, το GT μπορεί να σου προσφέρει απλόχερα στιγμές διασκέδασης. Ο κινητήρας – διαμάντι σε εκτοξεύει από στροφή σε στροφή και ευχαριστιέσαι να ανεβάζεις ταχύτητες με το quickshifter, για αστραπιαίες αλλαγές και αδιάκοπη παροχή δύναμης. Στρίβει σαν διαβήτης διατηρώντας με ακρίβεια την τροχιά που έχεις επιλέξει, ενώ τα ποιοτικά ελαστικά της Dunlop παρέχουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Η συμπεριφορά του όταν οι ρυθμοί ανέβουν, είναι φιλική και προβλέψιμη επιτρέποντάς σου να διατηρείς υψηλή μέση ταχύτητα χωρίς κόπο. 

Οι αναρτήσεις σε πληροφορούν με ακρίβεια για το τι κάνουν οι τροχοί, αν και η μαλακή λειτουργία τους υπό πίεση μπορεί να προβληματίσει τους πιο σκληροπυρηνικούς αναβάτες. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με μια τουριστική μοτοσυκλέτα, η οποία μάλιστα μπορεί να χρησιμοποιείται καθημερινά. Τα φρένα του είναι άκρως αποτελεσματικά, αφού έχουν πολύ δύναμη, ευχάριστο αρχικό δάγκωμα, αλλά και προοδευτικότητα, που επιτρέπει απόλυτα ελεγχόμενο φρενάρισμα. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν τα 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο που μπορεί να μειωθεί, αν ο αναβάτης έχει «ελαφρύ χέρι», αλλά και να αυξηθεί, όταν αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμούς. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

  • DPL_91

    Εγώ που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης με το Tracer 900 του 2018 την στανταρ εκδοση,πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω μετρήσει!σχεδόν ίδια κατανάλωση με το 660 ΧΤΧ που είχα!

      18
  • KONSTANTINOS

    6.5 λίτρα και 115 αλογα για καθημερινό μηχανάκι ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ υπερβολη.. Δεν τα χρειάζεσαι..αντιθέτως σε αντική μετακίνηση δυσανασχετούν... καλυτερα το 700 με τα 74 αλογα και τα 4,5 λιτρα κατανάλωση.. να ειμαστε και λιγο πραγματιστές

      52