Απολαυστική και χορταστική η απόδοση του τρικύλινδρου κινητήρα.

    Κινητήρας

    Ο κινητήρας του Tracer κλίνει ξεκάθαρα προς το sport κομμάτι του sport touring χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Έχουμε να κάνουμε με ένα αρκετά ατίθασο, τρικύλινδρο, υδρόψυκτο σύνολο 847 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 115 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 8,9 κιλά ροπής στις 8.500 σ.α.λ. Ακούγεται υπέροχα ακόμα και με την εργοστασιακή εξάτμιση, έχει αποδείξει την αξιοπιστία του και αποτελεί μια πολύ καλή βάση για βελτίωση, αν κάποιος θέλει να δει τις πραγματικές του δυνατότητες. Συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων μέσω ενός συμπλέκτη ολίσθησης, που δεν επιτρέπει στον πίσω τροχό να μπλοκάρει στα απότομα κατεβάσματα. Προνόμιο μόνο της έκδοσης GT είναι και το quickshifter, που επιτρέπει τα αστραπιαία ανεβάσματα ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. 

    Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό μέσω συστήματος ride by wire, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέξει μεταξύ τριών χαρτογραφήσεων, οι οποίες διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού και δεν επηρεάζουν τα νούμερα απόδοσης του κινητήρα. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του την Α, για πιο άμεση απόκριση, η οποία όμως είναι κάπως απότομη στις χαμηλές στροφές, τη Β, για πιο ομαλή απόκριση σε γλιστερό ή βρεγμένο οδόστρωμα και για ασκήσεις ακριβείας ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα και τη Standard, που βρίσκεται κάπου στη μέση. Τέλος, το Tracer 900 είναι εφοδιασμένο με traction control, που ρυθμίζεται σε δυο επίπεδα παρέμβασης και μπορεί να απενεργοποιηθεί τελείως. Αύξησε την ισχύ της Yamaha Tracer 900 GT με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • DPL_91

      Εγώ που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης με το Tracer 900 του 2018 την στανταρ εκδοση,πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω μετρήσει!σχεδόν ίδια κατανάλωση με το 660 ΧΤΧ που είχα!

        18
    • KONSTANTINOS

      6.5 λίτρα και 115 αλογα για καθημερινό μηχανάκι ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ υπερβολη.. Δεν τα χρειάζεσαι..αντιθέτως σε αντική μετακίνηση δυσανασχετούν... καλυτερα το 700 με τα 74 αλογα και τα 4,5 λιτρα κατανάλωση.. να ειμαστε και λιγο πραγματιστές

        52