Δεν πρέπει η sport εμφάνιση να μας μπερδεύει και να ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με μια τουριστική μοτοσυκλέτα, οπότε ήταν αναμενόμενο ότι ο πήχης της άνεσης θα ήταν ψηλά. Η σέλα είναι νέας σχεδίασης και έχει περισσότερο αφρώδες, κάτι που έχει οδηγήσει και στην αύξηση της απόστασής της από το έδαφος κατά 5 χιλιοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευρύχωρη, άνετη και ξεκούραστη ακόμα και μετά από πολύωρο ταξίδι, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί σε δυο θέσεις στα 850 και 865 χιλιοστά.
Η άνεση του συνεπιβάτη ήταν στο στόχαστρο της Yamaha για το Tracer του 2018, οπότε και η δική του σέλα είναι επανασχεδιασμένη με περισσότερο αφρώδες, τα μαρσπιέ βρίσκονται 33 χιλιοστά χαμηλότερα και έχει στη διάθεσή του νέες εργονομικές χειρολαβές. Ακόμα και το πολύωρο ταξίδι δεν θα κουράσει κανέναν από τους δυο επιβαίνοντες. Το τιμόνι είναι συνολικά 100 χιλιοστά πιο στενό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στην κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η φαρδιά ζελατίνα μπορεί πλέον να ρυθμιστεί σε 2 θέσεις με το ένα χέρι ακόμα και εν κινήσει. Όπως, αναφέραμε ήδη, η έκδοση GT έχει στον στάνταρ εξοπλισμό της πλαϊνές, πλαστικές βαλίτσες 20 λίτρων στο χρώμα της μοτοσυκλέτας που εκτοξεύουν την πρακτικότητα και προσθέτουν πόντους στην εμφάνιση. Κρύβει όμως και άλλα “καλούδια” που κάνουν εύκολη τη συμβίωση του αναβάτη μαζί της. Είναι εφοδιασμένη με cruise control, που κρατά τον αναβάτη ξεκούραστο στην εθνική, θερμαινόμενα σε 3 επίπεδα γκριπ αλλά και κεντρικό σταντ.
Το σημείο όμως κάνει την έκδοση GT πραγματικά ξεχωριστή είναι η έγχρωμη TFT οθόνη, που συναντάμε στα R1 και MT-10, η οποία παρέχει πλήθος πληροφοριών και δίνει μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης. Ο αναβάτης έχει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να επιλέξει τη φωτεινότητα και το χρώμα της οθόνης, το σημείο ενεργοποίησης του shift light και πολλά ακόμα, ενώ η περιήγηση στο μενού γίνεται εύκολα χάρη στον περιστροφικό διακόπτη στα δεξιά του τιμονιού.
Εγώ που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης με το Tracer 900 του 2018 την στανταρ εκδοση,πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω μετρήσει!σχεδόν ίδια κατανάλωση με το 660 ΧΤΧ που είχα!
6.5 λίτρα και 115 αλογα για καθημερινό μηχανάκι ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ υπερβολη..
Δεν τα χρειάζεσαι..αντιθέτως σε αντική μετακίνηση δυσανασχετούν...
καλυτερα το 700 με τα 74 αλογα και τα 4,5 λιτρα κατανάλωση..
να ειμαστε και λιγο πραγματιστές
Εγώ που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης με το Tracer 900 του 2018 την στανταρ εκδοση,πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω μετρήσει!σχεδόν ίδια κατανάλωση με το 660 ΧΤΧ που είχα!
6.5 λίτρα και 115 αλογα για καθημερινό μηχανάκι ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ υπερβολη.. Δεν τα χρειάζεσαι..αντιθέτως σε αντική μετακίνηση δυσανασχετούν... καλυτερα το 700 με τα 74 αλογα και τα 4,5 λιτρα κατανάλωση.. να ειμαστε και λιγο πραγματιστές