Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Ανεβαίνοντας πάνω στην «Τίγρη» αισθάνεσαι να σε κατακλύζει μια προσωπικότητα με έντονο ταμπεραμέντο αλλά με καλούς τρόπους, μιας και η θέση που τοποθετείται το σώμα μας είναι μέσα στη μοτοσικλέτα. Δεν θα αργήσεις όμως να αρχίσεις να ψάχνεις πως θα μπορέσεις να κερδίσεις χιλιοστά, για να φέρεις σε ιδανικότερες θέσεις τις γωνίες των χεριών. Αυτό θα σε οδηγήσει να τοποθετήσεις τη σέλα στο υψηλότερο σημείο (μια «μετατροπή» που γίνεται με απλό τρόπο από μια μεταλλική μπάρα κάτω από τη σέλα του αναβάτη), στα 840 χιλιοστά από τα 820. Καθώς κινούμαστε στους ρυθμούς της πόλης, ναι ναι καλά διαβάζετε, μέσα στο κλεινόν άστυ, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σε επιτόπιες μανούβρες θα αποδειχθεί σωτήριο. Η ποιότητα που διαθέτει η σέλα είναι σε καλά επίπεδα, μιας και το αφρώδες υλικό είναι συμπαγές με την κατάλληλη πυκνότητα για να μην κουράζει σε πολύωρη χρήση, καθώς η εργονομία της είναι έτσι μελετημένη για να μην ανοίγουν πολύ τα πόδια.

«Αγκαλιάζοντας» το ρεζερβουάρ σφιχτά νιώθεις κάτι να σε ενοχλεί, αυτά είναι τα πλαϊνά πλαστικά που συγκρατούν τα αεροδυναμικά της πτερύγια. Στον αγώνα ρίχνεται και η ζελατίνα με το ενδιάμεσο κενό που έχει για τη μείωση των ταλαντώσεων, όπου με μια απλή κίνηση με το ένα χέρι και πιέζοντας την μεταλλική μπάρα προς τα έξω, ρυθμίζεται καθΆ ύψος σε 4 θέσεις. Πάντως για αναστήματα πάνω του 1,87 θα αρχίσει το ψάξιμο για ψηλότερη. Μιλώντας για ένα ευέλικτο σύνολο που θα κινηθεί με ευκολία ανάμεσα στα άλλα οχήματα, θα πρέπει να είμαστε λίγο παραπάνω υποψιασμένοι με τις χούφτες, που ναι μεν αποβάλουν σωστά τον αέρα από τα χέρια μας, αλλά η κατηφορική κλίση που έχουνε, της κάνει να περνάνε οριακά από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων. Όμως, η καρατιμόνα μεταβλητής διατομής που διαθέτει, έχοντας καλό μοχλό, θα μας κάνει να ξεχάσουμε οτιδήποτε και με ελαφρά στρέψη του τιμονιού θα περνάμε χωρίς δυσκολία.
 
Τοποθετούμε το συμβατικό κλειδί στον διακόπτη και η TFT έγχρωμη οθόνη των 5 ιντσών εμφανίζει μια πρόταση καλωσορίσματος, “Good Afternoon Tiger” και έπειτα απεικονίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, μέσω τεσσάρων interfaces,επιλέγοντας αυτό που ταιριάζει στα γούστα μας. Η ευχάριστη νότα που δίνει η ρύθμιση να επιλέξεις ανάμεσα από 4 χρωματισμούς, σε άσπρο, πράσινο, κίτρινο και μπλε βλέποντας τις αγαπημένες σου πληροφορίες, θα ικανοποιήσει όλα τα γούστα. Η ένδειξη βενζίνης, θερμοκρασίας κινητήρα, επιλεγμένης ταχύτητας, εξωτερικής θερμοκρασίας, ρολόι, 2 μερικοί χιλιομετρητές, μέση ωριαία ταχύτητα, σύνολο ωρών οδήγησης, στιγμιαία-μέση κατανάλωση, μετρητής εναπομεινάντων χιλιόμετρων καυσίμου, προειδοποίηση πάγου, ταχύμετρο, στροφόμετρο και η αυτόματη ρύθμιση εναλλαγής λευκού φόντου ή μαύρου αντίστοιχα, αναλόγως με τη φωτεινότητα του περιβάλλοντος συμπληρώνουν τον καμβά των ψηφιακών ενδείξεων που παρέχει. Επίσης, δεν θα ξεμείνουμε από μπαταρία στην ηλεκτρονική μας συσκευή, μιας και η Tiger 850 Sport είναι εξοπλισμένη με μία πρίζα DC12V, που βρίσκεται πάνω στη βάση οργάνων.
 

Σελίδα 1Triumph Tiger 850 Sport - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά