Οδηγώντας

    Οδηγώντας

    Η Tiger 850 Sport θα σε μεταφέρει το ίδιο άνετα σε στιγμές ταξιδιού όπως και στις καθημερινές σου ασχολίες. O ορεξάτος 3-κύλινδρος κινητήρας θα σου βγάζει πάντα το μικρό παιδί από μέσα σου, το ίδιο εύκολα όπως το να την οδηγείς σε στιγμές χαλαρότητας.

    Καθώς αρχίζεις και βγαίνεις από το κλεινόν άστυ, το δεξί γκρίπ σε συνδυασμό με τον ροπάτο κινητήρα και τον αψεγάδιαστα μεστό ψεκασμό του, σε βάζει με το «Καλημέρα» να ανεβάσεις ρυθμό και να κάνεις τα 0-100 σε 3,78 δευτερόλεπτα. Αρχίζοντας να βάζει αντίσταση στα μπροστινά της πόδια η «Τίγρης», για να επιβραδύνει σε απότομο φρενάρισμα, από τα 100 χιλιόμετρα στα 0 θα χρειαστεί 44,5 μέτρα. Ο ανήσυχος εαυτός σου επιθυμεί να δει πόσο γρήγορα θα κάνει τα 0-160, όπου έρχονται σε 10,16 δευτερόλεπτα. Μιας και είδες τι κάνει στον τομέα των απότομων επιταχύνσεων και επιβραδύνσεων, σε προκαλεί να δεις πόσο άμεσα θα ρεπριζάρει από τα 60-120, πραγματοποιώντας το σε 3,98”.
    Η ώρα πλησιάζει για να περιπλανηθούμε σε ορεινές διαδρομές και παίρνοντας την έξοδο από την Εθνική οδό, ανακαλύπτουμε τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα που διαθέτει σε κάθε συνεχόμενη στροφή και διαπιστώνουμε ότι το Marzocchi ανεστραμμένο πιρούνι λειτουργεί υποδειγματικά και χωρίς να χρειαστεί ρυθμίσεις. Καθώς οι εναλλαγές κλίσης είναι συνεχόμενες, η Tiger 850 Sport αποδεικνύεται δεκτική σε γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, χωρίς να εμφανίζει ταλαντώσεις και το μέτριας ακαμψίας πλαίσιο θα συγχωρέσει λάθη. Παρά το γεγονός ότι είναι προσανατολισμένη στη Sport ασφάλτινη χρήση, με ζάντες από χυτό αλουμίνιο, δεν θα δυσανασχετήσει να κινηθεί και σε χωματόδρομους, καθώς είναι τοποθετημένα ελαστικά μεικτών διαδρομών και έχεις 19” τροχό μπροστά.
    Το σύστημα ψύξης του κινητήρα αποδίδει τα μέγιστα και δεν επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάσει πολύ υψηλές θερμοκρασίες, ενώ το φαρδύ τιμόνι μεταβλητής διατομής θα προσφέρει καλό μοχλό χειρισμού σε επιτόπιες μανούβρες και τα αφαιρούμενα λάστιχα στα πατάκια θα μας προσφέρουν καλύτερο γκριπάρισμα στις μπότες εκτός δρόμου.
    Στο κλείσιμο της οδηγικής αυλαίας, αφήνουμε την TFT οθόνη που εναλλάσσει το λευκό με το μαύρο με ακρίβεια, αναλόγως τη διάχυση της εξωτερικής φωτεινότητας και την «ένδειξη του χιονιού» που ανάβει στο κέντρο της οθόνης όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από 3ο C.
     

    Σελίδα 1Triumph Tiger 850 Sport - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά