Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το εξαιρετικά μυώδες σώμα της «Τίγρης» είναι φτιαγμένο από σωληνωτό ατσάλι στρόγγυλης διατομής, φέροντας ξεχωριστό υποπλαίσιο, ικανό να προσφέρει τη σχετική ακαμψία που απαιτεί η νέα Tiger 850 Sport. Μιλώντας για πλαίσιο, χειρισμούς ακριβείας και καλοζυγισμένο σύνολο, η Tiger 850 Sport σταματάει τη ζυγαριά στα 192. Τα ιδιαίτερα ισχυρά «εμπρόσθια άκρα» που διαθέτει, αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi των 45 χιλιοστών με διαδρομή 180 χιλιοστά, από δύο πλευστές δισκόπλακες των 320 χιλιοστών, ακτινική τρόμπα και 4-έμβολες monoblock δαγκάνες Stylema της Brembo. Πίσω συναντάμε μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση Marzocchi με μοχλικό και διαδρομή 170 χιλιοστών, μεταβάλλοντας την προφόρτιση ελατηρίου με πεταλούδα των 25 στροφών. Η αίσθηση που προσφέρει η πίσω μονοέμβολη δαγκάνα της Brembo,με τη μονή δισκόπλακα των 255 χιλιοστών, αφήνει μία ασάφεια ως προς την αποτελεσματικότατα του φρένου. Το όλο σύστημα φρεναρίσματος επιβλέπεται από δικάναλο ABS, το οποίο δυστυχώς όμως δεν είναι απενεργοποιήσιμο. Οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί των 19 και 17 ιντσών, σε συνδυασμό με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης, Michelin Anakee Adventure 2ct, διαστάσεων 100/90 εμπρός και 150/70 πίσω, προσφέρουν τη δυνατότητα να κινηθείς και σε βατούς χωματόδρομους αξιοπρεπώς.

 

Σελίδα 1Triumph Tiger 850 Sport - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά