Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Ο 12-βάλβιδος, υγρόψυκτος, 3-κύλινδρος κινητήρας σε σειρά των 888κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, έχει δύναμη που έρχεται από χαμηλά λόγω του τριπλού πρωτοποριακού στροφάλου διάταξης «Τ» και με μια μοναδική σειρά 1-3-2, παράγει υψηλά αποθέματα ισχύος, αναστατώνοντας την «ήρεμη Τίγρη» που καρτερικά περιμένει να κατασπαράξει το επόμενο «θύμα της».
Για το χαμόγελο που σκάει μέσα από το κράνος, υπεύθυνη είναι η μεστή και ισχυρή λειτουργία του τρικύλινδρου κινητήρα, που αποδίδει 85 ίππους στις 8.500σ.α.λ και ροπή 82Nm στις 6.500σ.α.λ.. Ακουμπώντας το δεξί γκρίπ και περιστρέφοντας το, καταλαβαίνεις ότι η διαδρομή της γκαζιέρας του είναι σε κανονικά επίπεδα, συντελώντας να την κλείνεις μόνο (μιας και δεν διαθέτει Quickshifter) για να πατήσεις τη μανέτα του υποβοηθούμενου, πολύδισκου συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, ώστε να αλλάξεις σχέση στο 6-τάχυτο κιβώτιο. Η χώρα μας έχει τους πιο πολλούς μήνες καλοκαιρία και σπάνια θα χρειαστεί να επιλέξεις το πρόγραμμα οδήγησης Rain,όπου αποδίδει την ισχύ πιο σταδιακά για την αποφυγή των δυσάρεστων εκπλήξεων, έναντι του Road που απεικονίζεται από ένα σχήμα δρόμου, αποδίδοντας τα μέγιστα. Η Tiger 850 γραπώνεται για τα καλά στις ελληνικές ασφάλτους μιας και ο «προστάτης» του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού TCS, είναι πάντα σε επαγρύπνηση να επέμβει χωρίς πολλές ευαισθησίες. Όταν έρθει η ώρα όμως για ατελείωτα παιχνίδια με την ανύψωση του μπροστινού τροχού, μπορεί να απενεργοποιηθεί και να επέλθει πάλι σε θέση ενεργοποίησης όταν κλείσεις και ανοίξεις πάλι τον διακόπτη. Το πιο σημαντικό που θα παίξει ρόλο είτε σε καθημερινό επίπεδο, είτε για βόλτες του Σαββατοκύριακου, είναι η κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί εκτός πόλης στα 6,5λτ/100χλμ και σε μεικτό κύκλο στα 7λτ/100χλμ.                                                                                                 

 

Επιδόσεις  
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,78
0 - 160 (δευτερόλεπτα) 10,16
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 3,98
100 - 0 (μέτρα) 44,5
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7

Σελίδα 1Triumph Tiger 850 Sport - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά