Με το που κάθεσαι πάνω στην 900 Rally Pro, νοιώθεις έντονο το στοιχείο της μοναδικότητας που αποπνέει μια Βρετανίδα «Αγριεμένη» καλλονή. Η θέση που τοποθετείτε το σώμα μας, είναι είτε μέσα στη μοτοσικλέτα, είτε πάνω, μιας και η σέλα διαθέτει ρύθμιση δύο επιπέδων για τον αναβάτη. Μέσα σε 1 λεπτό βγάζεις τη πίσω, τραβάς έξω την μπροστά και μεταφέρεις τα δύο μπαράκια στο επιθυμητό σημείο, δίνοντας το ανάλογο ύψος που σε καλύπτει, αυξάνοντας ή μειώνοντας την απόσταση από το έδαφος στα 880 χιλιοστά από τα 860. Η ποιότητα που διαθέτει, είναι πέραν του δέοντος καλή, μιας και το αφρώδες υλικό είναι μέτριας σκληρότητας με την ανάλογη πυκνότητα, ώστε να μην κουράζει σε αρκετές ώρες οδήγησης. Εργονομικά στενεύει λίγο παραπάνω από το αναμενόμενο στο εμπρός μέρος του αναβάτη, πρακτικά όμως δεν ενοχλεί καθόλου σε πολύωρη χρήση, ίσα-ίσα που είναι ότι πρέπει και βοηθάει σε εκτός δρόμου διαδρομές. Για τις κρύες μέρες του Χειμώνα, υπάρχει και η λειτουργία της θερμαινόμενης σέλας, όπου η ενεργοποίηση της για το μέρος του αναβάτη, βρίσκεται σε ένα κουμπί στα αριστερά χειριστήρια, αλλάζοντας τις σκάλες θέρμανσης, ενώ για τον συνεπιβάτη υπάρχει ένας διακόπτης με δύο σκάλες κάτω από τη σέλα του. Ζεστά θα παραμείνουν και τα χέρια μας, καθώς τα θερμαινόμενα γκρίπ ενεργοποιούνται από ένα μικρό κομβίον, που υπάρχει πάνω στο αριστερό γκρίπ, καθώς έχουν σύμμαχο και τις προστατευτικές χούφτες βοηθώντας στην καλή απαγωγή του αέρα κρατώντας ακόμη πιο ζεστά τα χέρια μας. Αγκαλιάζοντας το ρεζερβουάρ σφιχτά, νιώθεις ότι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου, κρατώντας τους προσαγωγούς σε άνετες θέσεις, ούτε πολύ ανοιχτούς αλλά ούτε πολύ κλειστούς. Στον αγώνα ρίχνεται και η ζελατίνα με το ενδιάμεσο κενό που έχει για τη μείωση των ταλαντώσεων, όπου με μια απλή κίνηση με το ένα χέρι και πιέζοντας το πλαστικό μπαράκι προς τα έξω, ρυθμίζεται καθΆ ύψος σε 5 θέσεις. Καθώς κινούμαστε στους ρυθμούς της πόλης, μέσα στο κλεινόν άστυ, η καλή λαβή που προσφέρει το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής και το μεγάλο κόψιμο του σε επιτόπιες μανούβρες, θα αποδειχθεί σωτήριο.
Τρεις στο νούμερο οι αδιάβροχες θύρες, με αρχή γενόμενης τη θέση USB Type C που βρίσκεται στα αριστερά της οθόνης, την παροχή ισχύος DC 12V που βρίσκεται δίπλα από την κλειδαριά, που ανασηκώνει το πίσω κομμάτι της σέλας και την κρυφή θύρα USB 5V 2A η οποία βρίσκεται μέσα σε ένα πλαστικό κουτί, κάτω από το κάθισμα του συνεπιβάτη. Ακόμη και στο απλό συμβατικό κλειδί διακρίνεις την αισθητική που αντιπροσωπεύει την Triumph, καθώς φέρει ανάγλυφο το σήμα της εταιρείας. Ξεκλειδώνοντας το τιμόνι και θέτοντας σε λειτουργία την έγχρωμηTFT οθόνη των 7 ιντσών, εμφανίζεται μια πρόταση καλωσορίσματος, όπου είναι επεξεργάσιμη και να γράψουμε το δικό μας προσωπικό μήνυμα. Το πρώτο που αντικρίζουμε είναι ένα ψηφιακό στροφόμετρο σε αναλογική μορφή, εσωκλείοντας την ένδειξη του ταχυμέτρου, της επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου ταχύτητας και του επιλεγμένου οδηγικού προγράμματος. Γύρω από αυτό συναντάμε το ρολόι, ενδείξεις συνδεσιμότητας Bluetooth, την ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας, το Cruise control, την ένδειξη ανενεργού συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS και του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού TCS. Μέσα σε όλα αυτά έρχονται και τα δύο interface για να μην βαριόμαστε ποτέ τα γραφικά της Tiger, με ένα θέμα χρώματος μπλε σε πιο κλασσικό στυλ, έναντι του πιο σπορ με τις κόκκινες πινελιές. Η πολύ ωραία νότα που δίνουν οι φωτιζόμενοι διακόπτες θα βοηθήσουν να μην ψάχνουμε κατά τις νυχτερινές ώρες, το “m” button για την επιλογή ενός από τα έξι Riding modes που υπάρχουν. Αισθητή την παρουσία του κάνει και ο διακόπτης των DRL φώτων ημέρας, η επιλογή της επιλεγμένης ταχύτητας του αυτόματου πιλότου, της θερμαινόμενης σέλας, τα προβολάκια ομίχλης, των φλας και του Joystick πλοήγησης. Στην αντίπερα όχθη, εκ δεξιών δηλαδή, συναντάμε το Home button, όπου μπορούμε πατώντας το, να βλέπουμε στα δεξιά της οθόνης τους δύο μερικούς χιλιομετρητές, χρόνο οδήγησης, μέση ταχύτητα, μέση-στιγμιαία κατανάλωση, ένδειξη πίεσης ελαστικών TPMS, θερμοκρασία κινητήρα, ρύθμιση ABS, ρύθμιση Traction control, πλοήγησης, συνδεσιμότητα κλήσεων - μηνυμάτων - μουσικής - gopro-intercom, αυτόματη απενεργοποίηση των φλας και άλλα πολλά ακόμη. Η ολοκλήρωση αυτής μεριάς κλείνει με τη μίζα και τα alarm. Το μενού της θέλει λίγο ψάξιμο πάντως και για να μην κάθεστε να ψάχνεστε τελευταία στιγμή, καλό θα ήταν πρώτα να εξοικειωθείτε μαζί του.