Triumph Thruxton 400: Έρχεται με μισό φαίριγνκ και ...πολλά κυβικά στυλ
Η Triumph ετοιμάζει και αστικό café racer
Κινητήρας 398 κ.εκ. με 40 ίππους και 3,8 kg ροπής
Κλιπόν και μισό φαίρινγκ για νοσταλγικά σπορ θέση οδήγησης
Αναμονή για κυκλοφορία το 2025 ενάντια σε δυνατούς ανταγωνιστές
Η Triumph ετοιμάζει και αστικό café racer
Η Triumph φαίνεται πως ετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της με την επικείμενη κυκλοφορία της Thruxton 400, μιας café racer που βασίζεται στην πλατφόρμα των 400 κ.εκ. Η νέα αυτή προσθήκη αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της εταιρείας στην κατηγορία των μικρομεσαίων κυβικών, προσφέροντας μια ελκυστική επιλογή για τους λάτρεις του κλασικού σχεδιασμού που αναζητούν μια καθημερινή μοτοσυκλέτα για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις με σύγχρονες επιδόσεις και εξοπλισμό.
Κινητήρας 398 κ.εκ. με 40 ίππους και 3,8 kg ροπής
Η μοτοσυκλέτα λογικά θα βασίζεται στον υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 398 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 3,8 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., συνδυασμένος με εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Το πλαίσιο φαίνεται σχεδόν αυτούσιο από τη Speed 400, συνεπώς το αναμένουμε αντίστοιχο ατσάλινο σωληνωτό με αποσπώμενο υποπλαίσιο, ενώ το σύστημα ανάρτησης να περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκο 300 mm εμπρός με ακτινική δαγκάνα και δίσκο 230 mm πίσω, με στάνταρ σύστημα ABS δύο καναλιών. 
Κλιπόν και μισό φαίρινγκ για νοσταλγικά σπορ θέση οδήγησης
Η Thruxton 400 αντλεί στοιχεία από την μεγαλύτερη Thruxton 1200, διατηρώντας τον κλασικό café racer χαρακτήρα και προσθέτοντας σύγχρονες πινελιές. Διαθέτει στρογγυλό LED προβολέα, τιμόνι με κλιπόν για πιο επιθετική θέση οδήγησης και μονόσελο με κάλυμμα, βγάζοντας έτσι προς τα έξω μια αυθεντική ρετρό εμφάνιση. Η προσθήκη του μισού φαίρινγκ ενισχύει την αεροδυναμική και προσδίδει δυναμική παρουσία στον δρόμο, κάνοντάς την ξεχωριστή
Αναμονή για κυκλοφορία το 2025 ενάντια σε δυνατούς ανταγωνιστές
Η Thruxton 400 έχει ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές δρόμου στην Ινδία, υποδηλώνοντας ότι η παραγωγή της βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο. Η κυκλοφορία της αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2025. Στην αγορά, θα έχει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η Husqvarna Vitpilen 250, η KTM 390 Duke, η Honda CB300R και η BMW G 310 R, προσφέροντας μια ελκυστική επιλογή για όσους αναζητούν μια café racer μεσαίου κυβισμού με την αξιοπιστία και το κύρος της Triumph.