Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Με την 900 Rally Pro δεν θα χρειαστεί να βάλεις ποτέ όριο χιλιομέτρων και τερέν, μιας και ο κινητήρας στέκεται αντάξιος των προσδοκιών μας, οι αναρτήσεις δεν μας βάζουν όριο που και πως θα κινηθούμε και η προστασία των αεροδυναμικών βοηθημάτων δεν θα μας αφήσουν ακάλυπτους από τις ριπές του αέρα. Ο 3-κύλινδρος κινητήρας είναι σαν έχει «πιει» ισοτονικό ποτό μη αφήνοντάς μας σε ησυχία, προκαλώντας μας να δούμε τι κάνει σε γρήγορες επιταχύνσεις. Ξεκινώντας τις μετρήσεις μας από τα 0 χιλιόμετρα έως τα 50, βλέπουμε να έρχονται σε 1,75 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 3,9 δευτερόλεπτα και τα 0-160 σε 9,2 δευτερόλεπτα. Δεν σταματάμε όμως εδώ, καθώς υπάρχει και ένας τομέας που λέγεται ρεπρίζ, δηλαδή πόση ώρα θα κάνει για να προσπεράσει γρήγορα ένα άλλο όχημα ενώ κινούμαστε με 60χλμ/ώρα φτάνοντας τα 120χλμ/ώρα, με χρόνο των 4,7 δευτερολέπτων και τα 60-160χλμ/ώρα να έρχονται σε 7 δευτερόλεπτα. Τελευταία και από τις πλέον σημαντικές μετρήσεις είναι αυτή της απότομης επιβράδυνσης σε πλήρη ακινητοποίηση της μοτοσικλέτας, όπου από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα μειώνουμε στα 0, επιτυγχάνοντας τη σε 44 μέτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Η λειτουργία που φέρει των έκτακτων φρένων (Emergency brake lights) θα αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε τέτοιου είδους φρεναρίσματα, ειδοποιώντας τα πίσω οχήματα για την έγκαιρη μείωση της ταχύτητας του. Το σώμα μας είναι τοποθετημένο μέσα στη μοτοσικλέτα αλλά και πάνω από αυτήν, μιας και η ρυθμιζόμενη θερμαινόμενη σέλα δημιουργεί μια διαφορά των 20 χιλιοστών, όπου από τα 860 πηγαίνει στα 880 χιλιοστά. Το τρίγωνο που συνθέτουν τα χέρια μας προς το τιμόνι μεταβλητής διατομής, τα πόδια μας στα οδοντωτά πατάκια και η απόσταση που δημιουργείται σχετικά με τον κορμό μας, θα δώσουν ξεκούραστες γωνίες μη γρήγορης επερχόμενης κούρασης. Οι μαλακές ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο, θα προσφέρουν πέραν του δέοντος καλά κρατήματα σε όλες τις διαδρομές, είτε εντός, είτε εκτός δρόμου. Με υποδειγματική σταθερότητα θα κινηθεί σε ρυθμούς ταξιδιού έχοντας τα 125χλμ/ώρα στις 5000σ.α.λ., τα 140χλμ/ώρα στις 5500σ.α.λ και τα 150χλμ/ώρα στις 6000 στροφές ανά λεπτό. Οι LED προβολείς μπροστά που σχηματίζουν δύο τριγωνικά μάτια και μία συνεχόμενη γραμμή φέροντας σχήμα σαν να είναι τα φρύδια μας ανασηκωμένα, που φέρει ρόλο DRL φώτων ημέρας, θα διοχετεύουν το φως επαρκώς για να βλέπουμε αρκετά καλά το βράδυ, σε περίπτωση που θέλουμε να δούμε χωρίς φόβο και πάθος, την τελική ταχύτητα των 207 χιλιομέτρων. Στο κλείσιμο της οδηγικής αυλαίας, έχουμε να πούμε ότι, τα στενά επαρχιακά κομμάτια θα αποτελέσουν το καλύτερο περιβάλλον για αυτή την μοτοσικλέτα και οι εξορμήσεις ταξιδιών με συνδυασμό τα χωμάτινα τερέν, θα προσφέρουν έντονα συναισθήματα.
 

Σελίδα 1Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά