Ο 12-βάλβιδος, υγρόψυκτος, 3-κύλινδρος κινητήρας σε σειρά των 888κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, με ροπή που έρχεται από τις χαμηλές στροφές, αμεσότητα στις μεσαίες και μία «λύσσα» στις υψηλές, ταράζει το «κυκλοφοριακό» μας σύστημα με περισσότερη ισχύ κατά 13%. Για το χαμόγελο που σκάει μέσα από το κράνος, υπεύθυνη είναι η ισχυρή λειτουργία του τρικύλινδρου κινητήρα, που αποδίδει 108 ίππους στις 9.500σ.α.λ και ροπή 90Nm στις 6.850σ.α.λ.. Ακουμπώντας το δεξί γκρίπ και περιστρέφοντας το, καταλαβαίνεις ότι η διαδρομή της γκαζιέρας του είναι σε κανονικά επίπεδα, συντελώντας να την κλείνεις μόνο για κατεβάσματα χωρίς να χρειαστεί το πάτημα της μανέτας του συμπλέκτη, μιας και είναι εξοπλισμένη με Quickshifter Up & down. Οι αλλαγές του 6-τάχυτου κιβωτίου γίνονται με ευκολία, καθώς διαθέτει υποβοηθούμενο πολύδισκο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.
Ένα πλήθος προγραμμάτων θα συντελέσουν στην οδηγική ευχαρίστηση, μιας και η διάθεση των έξι Riding modes των Rain, Road, Sport, Off Road, Off Road Pro και Rider, όπου τα τρία τελευταία είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα, φέρνοντάς τα πιο κοντά στα οδηγικά μας θέλω. Βέβαια, όταν θέσουμε το κλειδί του διακόπτη λειτουργίας στη θέση Off και μετά πάλι στην θέση On μας υπενθυμίζει, ρωτώντας μας αν επιθυμούμε να συνεχίσουμε με αυτό το πρόγραμμα. Ο πίσω τροχός της Tiger 900 Rally Pro, δεν κάθεται σε ησυχία όταν το Traction Control είναι απενεργοποιημένο, αφήνοντας ίχνη ελαστικού στους γυαλιστερούς δρόμους και δημιουργώντας σύννεφα σκόνης σε εκτός δρόμου διαδρομές. Ταυτόχρονα, ο μπροστινός τροχός βρίσκεται συνέχεια «ξεμαλλιασμένος», μιας και στα «ψηλά» φυσάει για τα καλά…!!! Αν παρόλα αυτά θελήσουμε να κάτσουμε ήσυχοι και να απολαύσουμε τις έντονες επεμβάσεις του Traction Control, το θέτουμε σε λειτουργία On Road, επιφέροντας μας σε τάξη. Το πιο σημαντικό που θα παίξει ρόλο σε καθημερινό επίπεδο, είτε για βόλτες του Σαββατοκύριακου, είναι η κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί σε εκτός πόλης στα 5,7λτ/100χλμ και σε μεικτό κύκλο στα 5,2 λτ / 100χλμ.