Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Το εξαιρετικά μυώδες σώμα μιας «Τίγρης» είναι φτιαγμένο από ένα άκαμπτο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο στρόγγυλης διατομής, φέροντας ξεχωριστό υποπλαίσιο, όπου και τα δύο είναι βαμμένα σε άσπρο χρώμα προσδίδοντας μια πιο Rally εμφάνιση, όπως άλλωστε είναι και το μεσαίο όνομά της. Το καλοζυγισμένο σύνολο της σε κάνει να αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι σε 700κ.εκ παρά σε 900 κυβικών εκατοστών μοτοσικλέτα, μιας και τα κιλά που φτάνει πλήρες υγρών ανέρχονται στα 201. Οι διαθέσεις του ρυθμιζόμενου μπροστινού ως προς την απόσβεση επαναφοράς και απόσβεση συμπίεσης, ανεστραμμένου πιρουνιού της Showa των 45 χιλιοστών και διαδρομής 240 χιλιοστά, κάνει ηχηρή την παρουσία του έχοντας το χρώμα του χρυσού, καθώς βυθίζεται από τα ισχυρά φρεναρίσματα που θέτουν οι 4-πίστονες δαγκάνες Stylema 4 της Brembo, στις δισκόπλακες των 320 χιλιοστών, με τη βοήθεια της ακτινικής τρόμπας. Ενώ πίσω συναντάμε μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση, επίσης της Showa με μοχλικό, φέροντας ρύθμιση ως προς την προφόρτιση ελατηρίου μέσω μιας ροζέτας που βρίσκεται στα δεξιά κάτω από το κάθισμα του οδηγού, καθώς και απόσβεσης επαναφοράς. Οι ακτινωτοί τροχοί τύπου Tubeless με στεφάνια της Akront των 21 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, όπου σε συνδυασμό με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης, τα Bridgestone Battlax Adventure, διαστάσεων 90/90 εμπρός και 150/70 πίσω, προσφέρουν τη δυνατότητα να κινηθείς όπου τραβάει η ψυχή σου. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα δώσουν την επιθυμητή απόσταση στα δάχτυλα μας, για να τις πιέσουμε όποτε χρειαστεί, ώστε να γίνει η αλλαγή των ταχυτήτων ή να επιβραδύνουμε όποτε καθιστή αναγκαίο με την αχρείαστη επέμβαση του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά