Όλα τα μοντέλα ¨χτίζονται¨ γύρω από ένα ατσάλινο πλαίσιο, ενώ εξοπλίζονται με τροχούς 17 ιντσών σύμφωνα με τα πρότυπα της κατηγορίας. Το πλαίσιο της μικρότερης Tiger σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το νέο μοντέλο και συνεργάζεται με ένα επίσης ατσάλινο ψαλίδι σταματώντας τη ζυγαριά στα 206 κιλά, τη στιγμή που το Tracer 7 ζυγίζει 197 κιλά και το Versys 219 κιλά μιας και ακολουθούν τη γνωστή συνταγή των προηγούμενων γενεών τους.
Στον τομέα των αναρτήσεων τις εντυπώσεις κερδίζουν τα ανεστραμμένα πιρούνια 41χιλ της Showa με τα οποία εξοπλίζονται τα Tiger και Versys, με αυτό του Kawasaki να διαθέτει ρύθμιση για την επαναφορά και την προφόρτιση, ενώ το Tracer συνεχίζει με συμβατικό πιρούνι 41 χιλ το οποίο έχει τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης με το Versys. Το αμορτισέρ σε όλες τις μοτοσυκλέτες διαθέτει ρύθμιση για την προφόρτιση με αυτό του Tracer να διαθέτει και ρύθμιση για την επαναφορά.
Kawasaki Versys 650
Kawasaki και Triumph ακολουθούν παρόμοιες λύσεις και στα φρένα με διπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά και δίσκους 300χιλ και 310χιλ αντίστοιχα, ενώ η Yamaha εξοπλίζει το Tracer 7 με τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 292χιλ. Στο πίσω μέρος συναντάμε μονοπίστονες δαγκάνες με δίσκους 250χιλ , 255χιλ και 245χιλ για Kawasaki, Triumph και Yamaha αντίστοιχα.