Ανεση - Εργονομία

Ανεση - Εργονομία
6 Φωτογραφίες »

Το εργονομικό τρίγωνο του νέου μοντέλου έχει αλλάξει ελαφρώς, κάνοντάς το πιο προσβάσιμο σε μεγαλόσωμους αναβάτες που μπορεί να το έβρισκαν ελαφρώς «στριμωγμένο». Η σέλα έρχεται στα 770χλστ από το έδαφος (+5χλστ από το προηγούμενο) και έχει αρκετό αφρώδες υλικό ώστε να βγάλεις μία ολόκληρη μέρα επάνω της. Τα πόδια πατούν στιβαρά στο έδαφος και το τιμόνι βρίσκεται στο κατάλληλο ύψος, διευκολύνοντας τον χειρισμό του χωρίς να κουράζει τα χέρια. Οι κεκλιμένες πλατφόρμες για τα πόδια θα σου επιτρέψουν να τοποθετηθείς σε μία πιο απλωτή τύπου GT θέση, ενώ η σέλα που αναλογεί στον συνεπιβάτη, παρόλο που θα μπορούσε να έχει λίγο μεγαλύτερο μήκος, είναι αρκετά άνετη, τον τοποθετεί ψηλότερα από τον αναβάτη και φέρνει τα γόνατα σε φυσικές γωνίες.

Μία μικρή αναβάθμιση δέχεται η LCD οθόνη 3,7 ιντσών που είναι κομψότερη και πιο ευκρινής, με την Tech Max έκδοση να δέχεται και μία επιπλέον TFT 4,2 ιντσών. Ελέω εκσυγχρονισμού θα προτιμούσαμε αυτή την TFT ως μοναδική στο βασικό μοντέλο, αλλά και η LCD απεικονίζει τις πληροφορίες καθαρά και με εξαιρετική φωτεινότητα. Το NMAX δίνει έμφαση και στην πρακτικότητα, αφού με αποθηκευτικό χώρο 23,3 λίτρων μπορεί να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος και άλλα μικροαντικείμενα. Παράλληλα θα βρεις στην ποδιά 2 ακόμα χώρους, έναν μεγάλο ανοιχτό και ένα ντουλαπάκι (που δεν κλειδώνει) και διαθέτει θύρα φόρτισης USB, ενώ ο Keyless κεντρικός διακόπτης, επιτρέπει ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και τάπας ρεζερβουάρ. Ένα ακόμα θετικό στοιχείο που αξίζει να αναφερθεί είναι ότι το scooter "σηκώνεται" στο κεντρικό σταντ με εξαιρετική ευκολία.
 

Σελίδα 1Yamaha NMAX 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά