Η συμμόρφωση με τις πιο αυστηρές Euro5+ προδιαγραφές, δεν φαίνεται να πτοεί την Yamaha, η οποία κατάφερε να «βγάλει» την ίδια ισχύ και ροπή από τον μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο Blue-Core κινητήρα 125cc, όντας όμως καθαρότερος. Με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλή και το πρωτοπόρο για την κατηγορία σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, έχει γεμάτη απόδοση ισχύος η οποία ανέρχεται στους 12,2 ίππους στις 8.000σαλ και η ροπή του αγγίζει τα 11,2 Nm στις 6.000σαλ. Χάρη στο σύστημα VVA βελτιώνεται μάλιστα και η οικονομία καυσίμου, ενώ το δύσκολο έργο διατήρησης των επιδόσεων έχει έρθει ως αποτέλεσμα ενός ραφιναρισμένου στροφάλου, ενός νέου γραναζιού εκκεντροφόρου και νέας κυλινδροκεφαλής, όπως επίσης και του βελτιωμένου συστήματος ψύξης. Επί ελληνικού εδάφους λοιπόν μετρήσαμε τις επιδόσεις του νέου NMAX, το οποίο ολοκλήρωσε το 0-80χλμ/ω σε 12,8 δευτερόλεπτα και το 0-50 σε 5,1. Η επιτάχυνση του βρίσκεται ανάμεσα στις 3 καλύτερες της κατηγορίας, ενώ για το ρεπρίζ 40-80 χρειάστηκε 9 δευτερόλεπτα. Το σύστημα Traction Control και το Start-Stop που λειτουργεί με έξυπνη γεννήτρια δεν λείπουν φυσικά από τον εξοπλισμό του και μπορούν να απενεργοποιηθούν, ενώ η κατανάλωσή του μας εξέπληξε θετικά. Μετρήσαμε σε μικτές συνθήκες οδήγησης, κατανάλωση της τάξης των 2,5λ/100χλμ, ένα εξαιρετικό νούμερο που πέφτει χαμηλότερα από αυτό του προκατόχου του με τον υπολογιστή ταξιδιού να έχει μόλις 0,65% απόκλιση, μηδαμινή δηλαδή. Μπορεί λοιπόν να διανύσει 280 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα, μία πολύ καλή αυτονομία για την κατηγορία, που θα διευκολύνει το έργο των διανομέων και όχι μόνο.