Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
2 Φωτογραφίες »

Το νέο NMAX χρησιμοποιεί το ίδιο Backbone ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του προκατόχου του με μία μικρή αλλαγή στην γωνία κάστερ που μίκρυνε κατά 0,3° (26), ενώ λόγω του νέου μπροστινού μέρους το συνολικό του ύψος έχει φτάσει στα 1.200χλστ. Οι αναρτήσεις έχουν ραφιναριστεί αποσκοπώντας στην βελτίωση της άνεσης,  με το διπλό αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση, να έχει νέα ελατήρια με 5χλστ μεγαλύτερη διαδρομή. Έτσι πιρούνι και αμορτισέρ έχουν 100 και 91χλστ διαδρομής αντίστοιχα, ενώ το σύστημα πέδησης παραμένει απαράλλακτο και εξαιρετικά αποδοτικό με δίσκους 230χλστ, δαγκάνες μονού εμβόλου εμπρός-πίσω και φυσικά δικάναλη μονάδα ABS. Οι αλουμινένιοι τροχοί 13 ιντσών ντύνονται με τα ελαστικά Scootsmart της Dunlop σε διαστάσεις 110/70 εμπρός και 130/70 πίσω και θα σου προσφέρουν την απαραίτητη πρόσφυση ώστε να νιώθεις σιγουριά τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο. Παρά όλες αυτές τις αλλαγές λοιπόν, η Yamaha κατάφερε να κρατήσει το βάρος του στα 132 κιλά, μόλις ένα κιλό πιο βαρύ δηλαδή από τον προκάτοχό του.

 

Σελίδα 1Yamaha NMAX 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά